Πριν ξεκινήσουμε τη λεπτομερή εξέταση των δύο scooter της BMW, εξέταση που θα αφορά και στα δύο, αφού η βάση είναι ουσιαστικά ίδια, ας ρίξουμε μια ματιά στις διαφορές των δύο μοντέλων. Όπως λένε και τα ονόματα τους, το Sport απευθύνεται στους αναβάτες που προτιμούν τη sport αισθητική στην πλατφόρμα των Maxi Scooter, και το GT (Grand Turismo) απευθύνεται σε εκείνους που βάζουν την πολυτέλεια και την άνεση πάνω από τα αθλητικά γονίδια. Βάση ίδια, αλλά εμφάνιση διαφορετική. Το Sport διαθέτει λιγότερα πλαστικά από το GT, διαφορετική μάσκα, λεπτότερη και πιο ανασηκωμένη ουρά, πιο επιθετικούς προβολείς, περισσότερες αιχμές, είναι πιο λεπτό, πιο ελαφρύ κατά 12 κιλά, και με μικρότερο συνολικό μήκος. Η θέση οδήγησης στο Sport είναι πιο επιθετική, το τιμόνι χαμηλότερα, η σέλα πιο ψηλή, αλλά και διαφορετικής σχεδίασης. Το οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ είναι περισσότερο εμφανές στο Sport, ενώ οι χώροι είναι σαφώς μεγαλύτεροι στο GT. Συγκεκριμένα, όταν κάτω από τη σέλα του GT υπάρχει χώρος 60 λίτρων, κάτω από το Sport, με τη βοήθεια του ιδιοφυούς σχεδίασης ελαστικού κάδου FlexCase ο χώρος επαρκεί για 2 full face κράνη (απ’ ότι λέει η BMW), αλλά ο χώρος δεν φτάνει εκείνον του GT. Διαφορετικά είναι τα φλας, καθώς στο GT βρίσκονται ενσωματωμένα στους καθρέπτες, ενώ στο Sport στα πλαϊνά του scooter. Διαφορετικοί όμως είναι και οι καθρέπτες, με το Sport να διαθέτει κλασσικά σώματα, ενώ στο GT οι καθρέπτες ρυθμίζονται πιέζοντας το γαντοφορεμένο σας δάχτυλο απευθείας πάνω στο κρύσταλλο. Η ζελατίνα του Sport ρυθμίζεται με το χέρι, χωρίς εργαλεία, βιδώνοντας και ξεβιδώνοντας δυο ρυθμιστές. Αντίθετα, στο GT ρυθμίζεται ηλεκτρικά, με το πάτημα ενός κουμπιού! Ταυτόχρονα η ζελατίνα του GT είναι πιο πλατιά και προσφέρει καλύτερη κάλυψη από τον αέρα, ενώ στο GT θα βρείτε και δυο εκτροπείς αέρα που έχουν διπλή χρήση. Κόβουν τον αέρα το χειμώνα, ενώ το Καλοκαίρι τον αφήνουν να δροσίσει τον αναβάτη. Τα καλύμματα των τελικών στην εξάτμιση είναι διαφορετικά, τα δύο scooter διατίθενται σε διαφορετικά χρώματα (επιπλέον το Sport έχει ματ τελείωμα, ενώ το GT γυαλιστερό), ενώ και ορισμένα από τα aftermarket αξεσουάρ προορίζονται μόνο για ένα από τα δύο C.
Τα πιο γρήγορα 125άρια scooter με 16άρη τροχό
Lifan LF 125: Φρένα με CBS, κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ και φαρδιά σέλα
Νέα υπερσύγχρονη μονάδα Service της Haritos Moto στη Δάφνη
BMW Motorrad 2026: Νέα χρώματα και μικρές βελτιώσεις για όλα τα μοντέλα
«Χάρτης Τροχαίων Συγκρούσεων»: Νέα εφαρμογή που δείχνει live τα τροχαία!
Triumph Originals: Οκτώ μοναδικές custom μοτοσυκλέτες διεκδικούν την κορυφή
Νέες κάμερες που κόβουν αυτόματα πρόστιμα σε 17 Δήμους της Αττικής!
Honda CB750 1969: Η μηχανή που γύρισε τον κόσμο ανάποδα
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha MT-07 (2014-2018)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025