Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας σχεδιάστηκε από τη BMW, και είναι φυσικά τετράχρονος, δικύλινδρος εν σειρά, ψεκαστός, υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ο κυβισμός του ανέρχεται στα 647 κυβικά εκατοστά, ενώ αποδίδει 60hp/7.500σαλ., και 6,7kgm ροπής στις χαμηλές 6.000σαλ.. Η ιπποδύναμη αυτή τον κατατάσσει πρώτο στα κυβικά του (η BMW μιλάει επιπλέον και για τον αποδοτικότερο σε καύση κινητήρα σε αυτά τα κυβικά), και δεύτερο στον κόσμο στα Maxi Scooter ανεξαρτήτως κυβικών, μετά το Gilera GP 800/ Aprilia SRV 850. Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί στα scooter της BMW με μεγάλη κλίση 70ο προς τα εμπρός, με ευεργετικά αποτελέσματα όσον αφορά στο κέντρο βάρους (έτσι είναι πολύ χαμηλότερο από ότι αν ο κινητήρας ήταν πιο όρθιος), ενώ αφήνει και άπλετο χώρο για τα πόδια του αναβάτη, όπως είθισται στην κατηγορία. Οι αντικραδασμικοί άξονες που χρησιμοποιεί, μαζί με τη διάταξη του κινητήρα, παράγουν τόσο λίγους κραδασμούς, ώστε η BMW αποφάσισε να μη χρησιμοποιήσει ελαστικά παρεμβύσματα (silent blocks) ανάμεσα σε κινητήρα και πλαίσιο, τοποθετώντας αντίθετα τον κινητήρα απευθείας πάνω στο πλαίσιο! Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός γίνεται με δυο σώματα των 38 χιλιοστών, υπό τις οδηγίες της ψηφιακής μονάδας διαχείρισης BMS-E. Εντυπωσιακή ήταν η ανακοίνωση της BMW της κάλυψης των προδιαγραφών ρύπων Euro4, πριν καν αυτές γίνουν προαπαιτούμενο για τα δίκυκλα. Το κάρτερ είναι ξηρό, κι έτσι μπόρεσαν οι Βαυαροί να πουν αντίο στον κάδο λαδιού. Το δοχείο λαδιού έχει ενσωματωθεί κατευθείαν στο κάρτερ για να μειωθούν οι διαστάσεις. Μειωμένες όμως είναι και οι διαστάσεις της compact κεφαλής του κινητήρα. Η BMW αναφέρει πως ο έλεγχος της στάθμης του λαδιού γίνεται ηλεκτρονικά. Όλο το σύστημα κινητήρα και μετάδοσης (powertrain), δηλαδή ο κινητήρας, η πρωτεύουσα και η τελική μετάδοση, μαζί με πιρούνι, ψαλίδι και πιθανώς και τις ρόδες, -δε βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά για το αν τις προσθέτει στην εξίσωση η BMW-, ζυγίζει μόλις 81 κιλά. Η πρωτεύουσα μετάδοση γίνεται με ιμάντα CVT (Continuous Variable Transmission), ενώ στην τελική μετάδοση βρίσκουμε μια αλυσίδα 525 με 72 κρίκους. Η αλυσίδα βρίσκεται κλεισμένη μέσα σε μπάνιο λαδιού, και κατ’ επέκταση παρουσιάζει μειωμένες ανάγκες συντήρησης. Και μη νομίζετε πως θα πρέπει να τη ρυθμίζετε κάθε τόσο, ανάλογα το φορτίο και τη φθορά, γιατί η BMW το σκέφτηκε πριν από εσάς, για εσάς. Έτσι, το πατενταρισμένο ψαλίδι κρατάει σταθερή την ένταση της αλυσίδας μέσα του, κάτω από όλες τις συνθήκες! Φυσικά η εξάτμιση διαθέτει καταλύτη και αισθητήρα οξυγόνου –EU4 λέμε.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr