Το πλαίσιο των scooter της σειράς C ονομάζεται υβριδικό. Αυτό γιατί ενώ το κεντρικό κομμάτι του σωληνωτού πλαισίου αποτελείται από ατσάλι, για πρώτη φορά στην ιστορία της BMW, στα ρουλεμάν του ψαλιδιού και πριν το ψαλίδι, βρίσκουμε ένα αλουμινένιο κομμάτι που αυξάνει την ακαμψία του συνόλου. Από αλουμίνιο κατασκευάζεται και το πανέμορφο ψαλίδι. Σημείο κλειδί για το εκπληκτικό κράτημα που θυμίζει μοτοσικλέτα είναι η θέση του κινητήρα στο κέντρο του scooter, μαζί και με την τοποθέτηση του ρουλεμάν του ψαλιδιού όχι στον κινητήρα, αλλά στο πλαίσιο, όπως στις μοτοσικλέτες. Ταυτόχρονα, ο κινητήρας αποτελεί φέρον στοιχείο, για ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία. Το οριζόντια τοποθετημένο, μονό πίσω αμορτισέρ έχει διαδρομή 115 χιλιοστών, ενώ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση. Μπροστά, βρίσκουμε για πρώτη φορά σε Maxi Scooter ένα ανάποδο πιρούνι 40 χιλιοστών, με την ίδια διαδρομή όπως και πίσω. Το πιρούνι δένει με διπλές πλάκες, που προσφέρουν τα μέγιστα στο κράτημα. Ο μπροστινός τροχός έχει διαστάσεις 3,5x15, και ο πίσω 4,5x15. Στις αλουμινένιες ζάντες των 15 ιντσών βρίσκουμε ένα ζευγάρι από τα άριστα Pirelli Diablo Scooter, σε διαστάσεις 120/70-15 μπροστά, και 160/60-15 πίσω. Η διάσταση των 15 ιντσών βρίσκεται ένα μικρό σκαλί κάτω σε κράτημα από τις 16 ίντσες, όμως καταφέρνει να προικίσει τα C με άψογο κράτημα, διατηρώντας ταυτόχρονα τους τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους που επιβάλλει η κατηγορία. Στα φρένα τώρα, το C 600 Sport και το C 600 GT μοιράζονται το ίδιο, ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα. Αυτό αποτελείται από δύο δίσκους των 270 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο, επίσης στα 270χλστ. πίσω. Τα σωληνάκια των φρένων είναι μεταλλικά, ενώ το προηγμένο, δικάναλο και ιδιαίτερα ελαφρύ στα 700 γραμμάρια ABS σύστημα 9M της Bosch ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό!
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.