Το πλαίσιο των scooter της σειράς C ονομάζεται υβριδικό. Αυτό γιατί ενώ το κεντρικό κομμάτι του σωληνωτού πλαισίου αποτελείται από ατσάλι, για πρώτη φορά στην ιστορία της BMW, στα ρουλεμάν του ψαλιδιού και πριν το ψαλίδι, βρίσκουμε ένα αλουμινένιο κομμάτι που αυξάνει την ακαμψία του συνόλου. Από αλουμίνιο κατασκευάζεται και το πανέμορφο ψαλίδι. Σημείο κλειδί για το εκπληκτικό κράτημα που θυμίζει μοτοσικλέτα είναι η θέση του κινητήρα στο κέντρο του scooter, μαζί και με την τοποθέτηση του ρουλεμάν του ψαλιδιού όχι στον κινητήρα, αλλά στο πλαίσιο, όπως στις μοτοσικλέτες. Ταυτόχρονα, ο κινητήρας αποτελεί φέρον στοιχείο, για ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία. Το οριζόντια τοποθετημένο, μονό πίσω αμορτισέρ έχει διαδρομή 115 χιλιοστών, ενώ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση. Μπροστά, βρίσκουμε για πρώτη φορά σε Maxi Scooter ένα ανάποδο πιρούνι 40 χιλιοστών, με την ίδια διαδρομή όπως και πίσω. Το πιρούνι δένει με διπλές πλάκες, που προσφέρουν τα μέγιστα στο κράτημα. Ο μπροστινός τροχός έχει διαστάσεις 3,5x15, και ο πίσω 4,5x15. Στις αλουμινένιες ζάντες των 15 ιντσών βρίσκουμε ένα ζευγάρι από τα άριστα Pirelli Diablo Scooter, σε διαστάσεις 120/70-15 μπροστά, και 160/60-15 πίσω. Η διάσταση των 15 ιντσών βρίσκεται ένα μικρό σκαλί κάτω σε κράτημα από τις 16 ίντσες, όμως καταφέρνει να προικίσει τα C με άψογο κράτημα, διατηρώντας ταυτόχρονα τους τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους που επιβάλλει η κατηγορία. Στα φρένα τώρα, το C 600 Sport και το C 600 GT μοιράζονται το ίδιο, ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα. Αυτό αποτελείται από δύο δίσκους των 270 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο, επίσης στα 270χλστ. πίσω. Τα σωληνάκια των φρένων είναι μεταλλικά, ενώ το προηγμένο, δικάναλο και ιδιαίτερα ελαφρύ στα 700 γραμμάρια ABS σύστημα 9M της Bosch ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό!
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr