• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Αναμενόμενη κίνηση
Φρένα
Διαβάστηκε από 98405 αναγνώστες
Λιτό πακέτο
Η Yamaha θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερη δουλειά στο σύστημα πέδησης, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια πως το υπάρχον είναι αναποτελεσματικό. Απλά, όταν όλο το υπόλοιπο scooter είναι σχεδιασμένο ώστε να είναι φιλικό προς αναβάτες οποιασδήποτε εμπειρίας, η απουσία συνδυασμένης λειτουργίας των φρένων είναι αδικαιολόγητη επιλογή, η οποία εντάσσεται στα πλαίσια της μπερδεμένης φιλοσοφίας του X-City που προαναφέραμε. Δύο δίσκοι, ένας σε κάθε τροχό με διέμβολη δαγκάνα (270 χιλ. μπροστά, 240 χιλ. πίσω), αναλαμβάνουν την ακινητοποίηση της κατασκευής, η οποία για να έρθει έγκαιρα θα απαιτήσει την ταυτόχρονη χρήση και των δύο μανετών. Το μεγαλύτερο βάρος θα πέσει στο μπροστινό φρένο, το οποίο είναι αρκετά δυνατό, καθώς το πίσω υπολείπεται σε δύναμη, αλλά και σε αίσθηση.

 
 Δοκιμή Yamaha X-City 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Αποθηκευτικοί χώροι/εργονομία
Θέση οδήγησης
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Σχεδίαση
Φρένα