• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Αναμενόμενη κίνηση
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 98454 αναγνώστες
Φιλικότητα
Το μοτέρ είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετεί κατά βάση τις αστικές μετακινήσεις.
To τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο μοτέρ 249 κ.εκ. χαρακτηρίζεται από την ήρεμη και πολιτισμένη λειτουργία του. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός, επιτρέποντας την επίτευξη των ορίων ρύπων για τις προδιαγραφές EuroIII, οι οποίες βέβαια “ευθύνονται” για την απουσία του “νεύρου” που είχαμε συνηθίσει στα 250άρια προδιαγραφών EuroII. Εκτός της φιλικότητας προς το περιβάλλον, το μοτέρ είναι φιλικό και προς το χρήστη, καθώς, όσο και βίαια να ανοίξεις το γκάζι, το X-City θα επιταχύνει ομαλά και χωρίς ξέσπασμα, λειτουργία που θα εκτιμηθεί από αναβάτες μέτριας ή μικρής εμπειρίας. Οι 20,1 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. που ανακοινώνει η Yamaha είναι αρκετοί στα χαρτιά, αλλά στην πράξη (και με τα νέα δεδομένα) είναι απλά ικανοποιητικοί, ενώ χαρακτηριστικό της ρύθμισης για απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές είναι το γεγονός πως η μέγιστη ροπή των 2,19 kgm έρχεται μόλις στις 5.800 σ.α.λ.

 
 Δοκιμή Yamaha X-City 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Αποθηκευτικοί χώροι/εργονομία
Θέση οδήγησης
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Σχεδίαση
Φρένα