• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Αναμενόμενη κίνηση
Θέση οδήγησης
Διαβάστηκε από 98457 αναγνώστες
Εξαιρετική!
Θα τα καταφέρει ακόμα και στα πιο στενά μονοπάτια, κρατώντας σας ξεκούραστους.
Η δουλειά των σχεδιαστών αναφορικά με τη θέση οδήγησης βαθμολογείται με άριστα! Η σέλα είναι πάρα πολύ καλή, τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε άνεση, με την πρακτική στήριξη μέσης να φροντίζει ώστε να μην κουράζεται ο οδηγός, ο οποίος τίθεται σε απολύτως όρθια, αλλά βολική θέση. Ο χώρος για τα πόδια του είναι αρκετός, επιτρέποντας τις κινήσεις μπροστά-πίσω, ενώ τα χέρια του εκτείνονται σε άνετες γωνίες προς το εξαιρετικά φαρδύ, βολικό και λειτουργικό τιμόνι. Το μόνο που θα διαταράξει τη γαλήνη του οδηγού είναι οι στροβιλισμοί που δημιουργούνται από τη ζελατίνα. “Βασιλικές” ανέσεις περιμένουν και το συνεπιβάτη του X-City, καθώς το τμήμα της σέλας που του αναλογεί είναι μεγάλο και με σωστή κλίση, οι χειρολαβές στο σωστό σημείο, όπως και τα μαρσπιέ του, τα οποία έχουν ελαφριά κλίση προς τα πάνω, ολοκληρώνοντας το εξαιρετικό σκηνικό. Το μόνο που ίσως προκαλέσει μικρά παράπονα είναι ότι λόγω της ύπαρξης στήριξης μέσης του οδηγού ο συνεπιβάτης κάθεται σε μικρή απόσταση και όχι κολλητά σε αυτόν.

Λεπτομερώς…
· Η ζελατίνα σηκώνει αρκετή κουβέντα! Μπορεί να είναι πρακτική και να προστατεύει καλά από τον αέρα, αλλά δημιουργεί στροβιλισμούς (λογικό) απευθείας στα μάτια του αναβάτη, αν το ύψος του είναι μεταξύ 1.75-1.85 μ. Αν είναι πιο κοντός τον προστατεύει απόλυτα, αν είναι πιο ψηλός ο αέρας τον χτυπάει στο στήθος. Επίσης, στο τελείωμά της έχει πιο παχύ πλαστικό, χωρίζοντας ουσιαστικά στα δύο το οπτικό πεδίο του οδηγού.
· Οι καθρέπτες παρέχουν άριστο οπτικό πεδίο, αλλά προεξέχουν αρκετά, με αποτέλεσμα να προβληματίζουν ελαφρά σε πυκνή κίνηση.
· Το κλασικό κόκκινο κουμπί της ηλεκτρονικής (kill switch) λάμπει δια της απουσίας του.
· Αν επιχειρήσεις να ανέβεις στο X-City με μοτοσικλετιστικό τρόπο (περνώντας δηλαδή το πόδι πάνω από τη σέλα), το πιθανότερο είναι το κράνος σου να “συναντήσει” τη ζελατίνα!
· Εξαιρετικά πρακτικός ο μετρητής των χιλιομέτρων που έχετε διανύσει με ρεζέρβα.
· Η φαρδιά ουρά ίσως δυσκολέψει το συνεπιβάτη να ανέβει, ειδικά αν στερείται πολύτιμων πόντων. Όταν ανέβει όμως, τα πράγματα γι’ αυτόν είναι εξαιρετικά, καθώς η θέση του είναι πολύ άνετη.

Το μακρύ μεταξόνιο…
…φροντίζει ώστε το X-City να παραμένει ακλόνητο στην ευθεία όσα χιλιόμετρα και αν έχει μαζέψει. Ακόμα και στην τελική ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα δεν παρουσιάζονται ταλαντώσεις και το scooter πατά καλά στο δρόμο. Στις ανοιχτές καμπές δε θα προβληματιστεί ιδιαίτερα (παρουσιάζοντας βέβαια μια τάση να ανοίξει τη γραμμή του), αλλά στα κλειστά κομμάτια θα απαιτήσει λίγη προσπάθεια παραπάνω για να γείρει το μακρύ “κορμί” του. Υπό συνθήκες πίεσης θα εμφανιστούν μικρές ασάφειες λόγω των μέτριων αναρτήσεων, αλλά και ορισμένα γλιστρήματα, τα οποία οφείλονται κατά βάση στα ακατάλληλα (όπως αποδείχθηκαν) ελαστικά. Πρέπει να τονιστεί, όμως, πως τα παραπάνω δε χαλούν τη γενικά καλή εικόνα του X-City, απλά υπογραμμίζουν πως δεν πρόκειται για μία αμιγώς sport πρόταση.

Spot: Ένα από τα ατού του X-City είναι σίγουρα η ευκολία και η ασφάλεια με την οποία ελίσσεται. Το φαρδύ τιμόνι με το μεγάλο κόψιμο δίνει τον απόλυτο έλεγχο, επιτρέποντας στο καλοζυγισμένο σύνολο να περνά αέρινα από τα μποτιλιαρισμένα τετράτροχα, παρότι οι διαστάσεις δεν είναι οι μικρότερες που θα μπορούσαν.

 
 Δοκιμή Yamaha X-City 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Αποθηκευτικοί χώροι/εργονομία
Θέση οδήγησης
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Σχεδίαση
Φρένα