Δύο μοντέλα πανομοιότυπα αντίγραφα των μεγάλων αδελφών τους. Δύο μοτοσικλέτες οι οποίες θα κληθούν να εξυπηρετήσουν διαφορετικό αγοραστικό κοινό, για τον ίδιο όμως λόγο. Κοίτα τελικά που η νομοθεσία μπορεί να φέρει στην επιφάνεια πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα!
Κινητήρας
Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν το ίδιο μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο μοτέρ με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η τροφοδοσία του γίνεται με καρμπιρατέρ, ενώ για την εκκίνησή του υπάρχει τόσο μίζα όσο και μανιβέλα. Βασικά του χαρακτηριστικά είναι η γραμμική και αθόρυβη λειτουργία και όχι οι υψηλές επιδόσεις του καθώς αυτές «φιμώνονται» από το μεγάλο τελικό. Το κιβώτιο των 5 σχέσεων είναι λίγο σκληρό, με μεγάλη διαδρομή, αλλά αθόρυβο και με σωστή κλιμάκωση η οποία εκμεταλλεύεται την απόδοση του μοτέρ βοηθώντας το ελαφρύ σύνολο και των δύο…αδελφών να ξεκινά από στάση αξιοπρεπώς, ακόμα και με δύο αναβάτες.
Οδηγώντας
Αντί να φτιάξει μία μοτοσικλέτα που να τα κάνει…όλα, η Yamaha έκανε κίνηση-ματ και έφτιαξε δύο, μία για την άσφαλτο και μία για το χώμα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το X δεν θα πάει στο χώμα και ότι το R δεν θα πάει στην άσφαλτο. Απλά το καθένα έχει το πεδίο δράσης του. Το πρώτο ρόλο εδώ παίζουν τα μικρά βάρη και οι «μαζεμένες» διαστάσεις οι οποίες κάνουν και τα δύο μοντέλα ευκολοδήγητα και άκρως διασκεδαστικά. Μπορεί να μοιράζονται τα ίδια περιφερειακά, αλλά έχουν διαφορετικό στήσιμο στις αναρτήσεις με ρυθμίσεις οι οποίες ταιριάζουν στο χαρακτήρα του καθενός.
Εμφάνιση
Και τα δύο μοντέλα αποτελούν στην ουσία εμφανισιακές σμικρύνσεις των μεγάλων αδελφών τους. Σε όσους αρέσει λοιπόν η εμφάνιση του 660X και του 660R, σίγουρα θα λατρέψουν και τα «μικρά». Οι διαστάσεις είναι το πρώτο πράγμα που εκπλήσσει καθώς μοιάζουν περισσότερο σε…50άρια παρά σε 125άρια. Διαθέτουν προστατευτικό καλαμιών, σχάρα αλλά και μικρή, πρακτική καρίνα καθώς και πολύ όμορφο αλλά και πλήρες πάνελ οργάνων. Το ψαλίδι του Χ είναι βαμμένο μαύρο, ενώ του R ασημί.