Το XR είναι ένα μοντέλο με το οποίο μπορείς άνετα να κάνεις τα πρώτα σου βήματα στους δύο τροχούς. Το On-Off σύνολο θα σε βοηθήσει όχι μόνο να ελιχθείς μέσα στη πόλη, αλλά και να μυηθείς στα μυστικά του χώματος, όπως επίσης και να γίνεις καλύτερος σαν οδηγός.
Κινητήρας
Μπορεί το XR σαν σύνολο να είναι μία ξεπερασμένη τεχνολογικά μοτοσικλέτα, ασπάζεται όμως δοκιμασμένες συνταγές, ενώ είναι εξοπλισμένη με έναν επίσης ξεπερασμένο κινητήρα ο οποίος όμως από την άλλη είναι άθραυστος και πολύ οικονομικός. Πατώντας το κουμπάκι της μίζας μπαίνει σε λειτουργία άνετα και άμεσα ενώ έχει αρκετή δύναμη για να σπρώξει τα 130 κιλά του συνόλου με περίσσεια αξιοπρέπεια. Το μονοκύλινδρο διβάλβιδο σύνολο κρατάει ρελαντί αμέσως ενώ ο μαλακός και ακριβής συμπλέκτης του συνεργάζεται άψογα με το αθόρυβο και σαφές κιβώτιο.
Οδηγώντας
Ο τρόπος που η σέλα σε υποδέχεται ξενίζει λίγο, καθώς δεν θυμίζει εντούρο όπως θα περίμενες. Το σώμα τοποθετείται αρκετά πίσω ενώ το στενό τιμόνι και το πλατύ ρεζερβουάρ δεν θα σου επιτρέψουν να βολευτείς όπως θα ήθελες. Τα πόδια βρίσκουν ψηλά τα μαρσπιέ και τα γόνατα κλείνουν αρκετά γεγονός το οποίο δεν θα βολέψει τους ψηλούς. Από στάση ξεκινάει αργά και σταθερά (τετράχρονο γαρ) και εντυπωσιάζει όχι με τις επιδόσεις του αλλά με τη φιλικότητα και τη γραμμικότητά του. Το χαμηλό κέντρο βάρους σε συνδυασμό με το 19άρη τροχό μπροστά, το κάνουν στριφτερό και παιχνιδιάρικο καθώς και πολύ ευκολοδήγητο μέσα στη πόλη με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το μικρό πλάτος να παίρνουν το προβάδισμα. Το μπροστινό φρένο θα αναλάβει όλη τη δουλειά παρά την όχι και τόσο καλή αίσθηση, καθώς το πίσω πάσχει από έλλειψη ισχύος
Αναρτήσεις
Το μπροστινό σύστημα του XR αποτελείται από ένα ζευγάρι τηλεσκοπικών πιρουνιών 31 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε ένα απλό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό μηχανισμό. Οι αναρτήσεις του μοντέλου δεν θα δυσκολευτούν καθόλου σε μικροανωμαλίες του δρόμου, παρά μόνο όταν ασελγήσετε εις βάρος τους παριστάνοντας τον…Everts! Επίσης δεν θα διστάσουν να σας ακολουθήσουν και στο χώμα σε χαμηλές ταχύτητες και κίνηση σε φυσιολογικά πάντα όρια. Για άλματα βέβαια ούτε να το συζητάτε!