Το Nude δεν είναι τίποτα άλλο από ένα…GPR Racing σε «γυμνή» streetfighter έκδοση. Μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα, το ίδιο πλαίσιο, τις ίδιες αναρτήσεις και τα ίδια φρένα, όμως διαφέρει στην αίσθηση καθώς διαθέτει διαφορετική θέση οδήγησης.
Εμφάνιση
Πρέπει να ομολογήσουμε ότι το Nude μας άρεσε εμφανισιακά περισσότερο από το αδελφάκι του το Racing. Ο streetfighter χαρακτήρας σε συνδυασμό με το εκτεθειμένο μπροστινό μέρος αλλά και το μαύρο χρώμα, δίνουν στο Nude μία πιο επιθετική εικόνα η οποία του ταιριάζει απόλυτα. Ο όγκος επίσης είναι άλλο ένα θέμα. Μπορεί στις φωτογραφίες να φαίνεται μικρό, αλλά από κοντά δεν είναι! Το πρώτο ρόλο για αυτή την εντύπωση παίζει το μακρύ μεταξόνιο το οποίο μάλιστα δίνει χώρο ακόμα και στους κάπως ψηλούς αναβάτες να βολευτούν μία χαρά επάνω στο 125άρι.
Οι διαφορές
Αν το Supersport στη γκάμα των μοντέλων σου είναι καλό, τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το «γδύσεις»! Πάνω σε αυτό το πρότυπο η Derbi αποφάσισε να ικανοποιήσει και τη streetfighter μερίδα του κοινού αλλάζοντας στην ουσία τον τρόπο με τον οποίο κάθεσαι επάνω στο Nude. Το σώμα έρχεται σε πιο όρθια θέση, χωρίς όμως να χάνει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας, ενώ το τιμόνι είναι ευθύ και μεγαλύτερο. Η μάσκα διαθέτει μία μικρή ζελατίνα με διαφορετικό προβολέα από αυτόν του Racing ενώ φυσικά το φέρινγκ είναι το…μισό. Επίσης το Nude διατίθεται και σε μαύρο χρώμα.
Οδηγώντας
Οι διαφορές στη θέση οδήγησης σε σχέση με το Racing, κάνουν το Nude περισσότερο χρηστικό στη καθημερινή μετακίνηση, χωρίς όμως να χάνει καθόλου στη σπορ συμπεριφορά. Είναι πιο ξεκούραστο και πιο διασκεδαστικό από τη Supersport έκδοση, ενώ το ψηλότερο και μεγαλύτερο τιμόνι δίνει καλύτερους μοχλούς στη γρήγορη οδήγηση και έτσι καλύτερο χειρισμό της μοτοσικλέτας. Αυτή ακριβώς η θέση είναι που «ανεβάζει» τον entry-level χαρακτήρα του σε υψηλά επίπεδα. Η τελική ταχύτητα πάντως θα περιοριστεί στα 125 περίπου χιλιόμετρα, κυρίως λόγω αντίστασης του αέρα.