Το 125...supersport μοντέλο της Derbi αποτελεί την «ενσάρκωση» των αγωνιστικών γονιδίων της εταιρείας σε μία μοτοσικλέτα δρόμου. Διαθέτει επιθετική αισθητική, δυνατό κινητήρα αλλά και τεχνολογία η οποία ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του, χωρίς όμως να γίνεται εξωπραγματική.
Κινητήρας
Τα δίχρονα δεν πέθαναν ακόμα όπως φαίνεται για τη Derbi. Το GPR διαθέτει μονοκύλινδρο σύνολο με καρμπιρατέρ και φυσικά μίζα. Αποδίδει 15 ίππους με εξατάχυτο κιβώτιο ενώ σύμφωνα με τους τεχνικούς της εταιρείας κατά τη παρουσίαση του μοντέλου πριν 2 χρόνια, με μία απλή ασφάλεια σε ένα φίς κάτω από τη σέλα θα φτάσει τους 22! Οι εκκινήσεις από στάση δεν είναι το…φόρτε του καθώς η δύναμη εμφανίζεται στις ψηλές στροφές. Η απόκριση στο γκάζι πάντως είναι πολύ καλή ενώ η κατανάλωση λογικά κάπως τσιμπημένη καθώς πας συνέχεια με τέρμα γκάζι.
Φρένα
Ακτινική δαγκάνα σε 125άρι; Αυτό από μόνο του λέει πολλά! Ο μονός μπροστινός δίσκος αναλαμβάνει όλη τη δουλειά και έχει τις δυνατότητες να το κάνει καθώς η δύναμη, η αίσθηση αλλά και η προοδευτικότητα είναι πραγματικά εξαιρετικές. Με τη βοήθεια μάλιστα του πίσω δίσκου, του οποίου επίσης τα χαρακτηριστικά κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, το GPR θα σταματήσει από οποιαδήποτε χιλιόμετρα χωρίς να φοβίσει στο παραμικρό.
Οδηγώντας
Από τις καλύτερες μοτοσικλέτες σε αυτά τα κυβικά για τον αναβάτη ο οποίος θέλει να μάθει και να πειραματιστεί. Η θέση οδήγησης δίνει πολύ καλό έλεγχο στο δρόμο με τα πόδια τοποθετημένα σε μεγάλες γωνίες όπως προστάζει ο χαρακτήρας της μοτοσικλέτας. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο με τις…ευλογίες του αγωνιστικού τμήματος της Derbi κάτι το οποίο καταλαβαίνεις από τη πρώτη στιγμή καθώς οι συνεχείς αλλά και απότομές εναλλαγές κλίσεων δεν ταράζουν το GPR. Η σέλα ακολουθεί τα αγωνιστικά πρότυπα όπως επίσης και οι αναρτήσεις δείχνοντας στον αναβάτη ότι αυτή η μοτοσικλέτα φτιάχτηκε για γρήγορη οδήγηση.