Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;

Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;

Mε τα μοντέλα από τη Κίνα να κατακλύζουν την αγορά και να «απειλούν» τους μεγάλους κατασκευαστές χάρη στην τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει στο πέρασμα του χρόνου και τα όλο και πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, μήπως πλέον δεν ισχύει η πρόταση «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;

Είναι η Κίνα στη μοτοσυκλέτα η νέα Ιαπωνία;

Έχουμε το πλεονέκτημα και το ευτύχημα να βρισκόμαστε μέσα στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Καθημερινά μαθαίνουμε για νέα μοντέλα που έρχονται, καινούργιες τεχνολογίες και μάρκες από την Ασία που ανθίζουν με απίστευτα ταχύτατους ρυθμούς. Πριν μερικά χρόνια όταν ακούγαμε για κάποια «non name» ασιατική και κυρίως κινεζική εταιρεία που ετοιμάζεται να κάνει «απόβαση» στην Ευρώπη, ήμασταν επιφυλακτικοί απέναντι της. Τώρα το 2023 θα την περιμέναμε με ανυπομονησία.

Τεχνογνωσία κερδισμένη δίπλα στους καλύτερους

Ο λόγος της αλλαγής είναι ότι οι κινέζικες εταιρείες έχουν πλέον αποκτήσει την τεχνογνωσία που χρειάζεται, όχι απλά για να είναι μια εναλλακτική λύση, αλλά για να πρωταγωνιστούν στις κατηγορίες που παίζουν. Τα φθηνά εργατικά χεριά και η αφθονία των πρώτων υλών ώθησε αρκετές εταιρείες στην Κίνα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι Κινέζοι να δουλεύουν πάνω από 20 χρόνια για τους μεγάλους κατασκευαστές μοτοσυκλετών, ιδίως της Ιαπωνίας, και κατάφεραν να «ρουφήξουν» όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται ώστε τα μοντέλα των εγχώριων εταιρειών να μην υστερούν έναντι του ανταγωνισμού. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι θυμίζουν τους Ιάπωνες του 1970 που άρχισαν σιγά-σιγά να γίνονται παγκόσμια δύναμη τόσο στη μοτοσυκλέτα, όσο και στο αυτοκίνητο.

Αγοράζουν από τη Κίνα και μεγάλες εταιρείες

Μάλιστα χάρη στην τεχνογνωσία που έχουν αναπτύξει, οι Κινέζοι έχουν δημιουργήσει μεγάλα κέντρα εξέλιξης κινητήρων και πλαισίων, με τους πελάτες τους πολλές φορές να είναι «επώνυμοι» Ευρωπαίοι και Ιάπωνες, δείχνοντας ότι ακόμα και οι πιο παλιοί κατασκευαστές λαμβάνουν σοβαρά την εξέλιξη του ασιατικού γίγαντα στο τομέα της μοτοσυκλέτας. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι πολλές κινέζικες εταιρείες έχουν συνάψει συμφωνίες - συνεργασίες με δυνατά ονόματα στο κόσμο της μοτοσυκλέτας, με αποτέλεσμα να βλέπουμε κινέζικα μοντέλα που εύκολα θα μπορούσαν να σταθούν, σε εμφάνιση και σε τεχνολογία, σε μια αντιπροσωπία της Honda, της Ducati ή της Yamaha.

Έχουν διορθώσει αρκετά το after sales τους

Οι δυνατές συνεργασίες, οι τεχνογνωσία που έχει εξελιχθεί και το άνοιγμα του εμπορίου έδωσαν τη δυνατότητα στις κινέζικες εταιρείας μοτοσυκλέτας να κάνουν άλματα σε όλους τους τομείς. Ένα κινέζικο μοντέλο 20ετίας δεν έχει καμία σχέση με ένα σημερινό, αφού το μόνο κοινό σημείο επαφής του είναι οι 2 ρόδες και η υπηκοότητα. Μάλιστα οι Κινέζοι φαίνεται ότι «ακούν» την αγορά, βελτιώνοντας συνεχώς τα προϊόντα τους. Επιπλέον οι πιο μεγάλες κινέζικες εταιρείες έχουν αρχίσει να παράγουν ένα επαρκή αριθμό ανταλλακτικών και να έχουν ένα καλό δίκτυο εξυπηρέτησης σχεδόν σε όλο το κόσμο, λύνοντας τα προβλήματα του after sales που ήταν ένα από τα πιο βασικά τους μειονεκτήματα.

Συνέχεια του άρθρου >>>