• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποια μάρκα δέχεσαι να πληρώνεις ακριβότερα;

 

Όταν συγκρίνετε τιμές, πόσο εύκολα δέχεστε το ότι μία εταιρία είναι πιο ακριβή από μία άλλη; Υπάρχει κάποια που αποδέχεστε ότι θα πληρώσετε ακριβότερα;

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

Αν εξαιρέσουμε τις premium εταιρίες που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τις υψηλότερες τιμές της αγοράς, εσείς αποδέχεστε ότι μια εταιρία είναι ακριβή από μια άλλη; Και αν ναι, τότε ποια είναι αυτή η εταιρία που θα πληρώνατε ακριβότερα για να αποκτήσετε κάποιο από τα μοντέλα της;
 
Υπάρχει μια σημαντική παράμετρος που κρίνει την τελική επιλογή, καθαρά υποκειμενική για κάθε έναν από εμάς και αυτή είναι το πόσο μας αρέσει μια μοτοσικλέτα. Αυτή η διάθεσή μας να δίνουμε κάτι παραπάνω για να πάρουμε αυτό που μας αρέσει είναι που τελικά διαμορφώνει και το πώς μπορεί μία μάρκα να είναι ακριβότερη από μία άλλη. Είναι και αυτό θέμα προσφοράς και ζήτησης. Πως μετριέται; Όταν ένα μοντέλο κάνει έναν ετήσιο κύκλο πωλήσεων και η μέση τιμή πώλησής του είναι υψηλότερη από ενός άλλου, είναι εμφανές αν ο κόσμος, ακόμη και αν είναι λιγότεροι αυτοί που το προτιμούν, είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάτι παραπάνω για να το αποκτήσει.

Στην Αμερική που μετράνε περισσότερα πράγματα απ` ότι στην Ελλάδα, παρατήρησαν πως ότι οι αγοραστές ρίχνουν περισσότερα λεφτά σε ένα μοντέλο μίας μάρκας από ότι μίας άλλης, παρότι σε άλλο ερώτημα φαίνεται πως είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για ένα μοντέλο του δεύτερου κατασκευαστή και όχι του πρώτου. Αυτό σημαίνει ότι η εντύπωση που έχουν για το ποια μάρκα αξίζει περισσότερα από τα χρήματά τους είναι τελείως λανθασμένη. Γιατί άλλο λένε και άλλο πληρώνουν. Αν τώρα σταθούμε στο ότι αυτό που μετράει είναι που βάζεις τα λεφτά σου και όχι τα λόγια σου, μάλλον οι ισορροπίες πρέπει να αλλάξουν.
 
Υπάρχει βέβαια και η άλλη ανάγνωση του φαινομένου, το ότι δηλαδή μένουν οι περισσότεροι στην αρχική διαφορά, πάνε στον φτηνότερο και τελικά ρίχνοντας λεφτά στη μοτοσικλέτα τους καταλήγουν να πληρώνουν περισσότερα γιατί απλά δεν σύγκριναν σωστά πριν βγάλουν το πορτοφόλι από την τσέπη. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην Ελλάδα. Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, δε είναι περίεργο που και στην ελληνική αγορά υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο τι λέμε ότι αξίζει περισσότερα χρήματα και στο που δίνουμε τελικά περισσότερα χρήματα. Ειδικά ανάμεσα σε μάρκες του ίδιου προφίλ και κατηγορίας, τέτοιες παρεκτροπές  είναι συνήθεις.

Το θέμα είναι, ανάμεσα σε εταιρίες που απευθύνονται στους ίδιους πελάτες, εσείς έχετε μια εικόνα το που αξίζει να ρίξεις περισσότερα λεφτά και που όχι; Όταν τα μοντέλα είναι παρόμοιας ποιότητας, τεχνολογίας, κατηγορίας και λογικής; Οι κατασκευαστές ξέρουν τι εικόνα έχουμε γι αυτούς και τιμολογούν αναλόγως, όμως στο δια ταύτα, με βάση την αμερικανική έρευνα, οι αγοραστές αποφασίζουν διαφορετικά και πληρώνουν παραπάνω εκεί που οι ίδιοι νομίζουν.

Εσείς τι λέτε; Ξεχωρίζετε κάποιες εταιρίες στις οποίες θα δίνατε παραπάνω χρήματα για ένα μοντέλο που παρόμοιό του προσφέρει κάποια άλλη με λιγότερα; Έχει κάποιο χαρακτηριστικό που την κάνει να αξίζει περισσότερα χρήματα;




 
 

 
  • ΓιαννηςΜ

    Η εταιρία που θα δεχομουν να πληρώσω παραπάνω απ' ότι αξίζει η μότο της είναι μόνο η harley,

     
  • Stelioskg

    Δεν μπορω να καταλαβω το ερωτημα. Νομιζω οτι τωρα πια οι τιμες ευρωπαικων και ασιατικων εταιριων ειναι αρκετα κοντα. Οι μοναδικη μεγαλη διαφορα που μπορω να βρω ειναι μεταξυ των μεγαλων adventure που τα 2 εχουν κοντα στα 25κ και το αλλο κοντα στα 18κ.Αλλα αμα στον αλλον δεν του αρεσει καθολου η "ακριδα" τι θα κανει;! Θα παρει τον ανταγωνισμο που το βλεπει και γουσταρει.. Μερικες εταιριες εχουν επενδυση αρκετα χρηματα στο desing με σχεση καποιες αλλες και αυτο πρεπει να το πληρωθουν. Τωρα για τα πιο μικρα 1050,1090 και 950 με 19αρη μπροστα οι διαφορες στις τιμες ειναι μικροτερη του 1.000 που ευθυνονται αρκετα μικρο πραγματα. Οσο για τα supersport ειναι καθαρα θεμα τεχνολογιας,μερικα ερχοντε με Ακριβως τα ιδια ηλεκτρονικα με τα moto gp αλλες με παρομοια.αλλες φορανε για πρωτη φορα σε μηχανη παραγωγης τα stylema αλλες παραμεμουν στα monoblock.ολα αυτα πληρωνονται.μηπως το ερωτημα θα επρεπε να ειναι κατα ποσο μπουρουμε (σαν μεσος οδηγως) να αξιοποιησουμε ολα αυτα και αν δινουμε λεφτα για κατι που δεν μπορουμε να το φτασουμε στα ορια του;

     
  • Στέλιος

    Συμφωνώ με τον προηγούμενο... Ωραίος ο δημοσιογράφος που έθεσε το ερώτημα.... Τους ταιζουν καλά κάποιοι να γραφουν χωρις λογω εξυπνάδες... Σε λιγο θα μας βάλουν βελάκια κατεύθυνσης.....

     
  • Konstantinos

    Είναι απαράδεκτο το ερώτημα σας.Δε γνωρίζω τι προβοκάτσια πάτε να περάσετε.ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.

      6