LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Θέματα αγοράς

Θέματα αγοράς
Στο πρώτο θρανίο!
Yamaha YBR 125
Η μαγεία της απλότητας
Το YBR φαίνεται να φτιάχτηκε για εκείνους που δίνουν μεγαλύτερη σημασία στις λέξεις στιλ, εμφάνιση, απλότητα, αξιοπιστία αλλά και χαμηλή τιμή, παρά σε οτιδήποτε άλλο. Μία μοτοσικλέτα που αν μη τι άλλο, θα πάρει το άγχος από το κεφάλι σας.
Οδηγώντας
Το μικρό βάρος το καθιστά πανεύκολο στη χρήση, η χαμηλή σέλα επιτρέπει στα πόδια να ακουμπάνε στο δρόμο με τα γόνατα λυγισμένα, το τεράστιο κόψιμο του τιμονιού επιτρέπει επιτόπιες μανούβρες που θα γίνονταν μόνο με ποδήλατο, ενώ η μίζα κάνει όλα τα προηγούμενα να φαίνονται ακόμη πιο εύκολα και άνετα. Η θέση οδήγησης είναι σαν παπιού, με τη διαφορά ότι ανάμεσα στα πόδια σου δεν υπάρχει κενό, αλλά μια ντεποζιτούκλα 12 ολόκληρων λίτρων. Είναι ελαφρύ και ευκολοδήγητο, και δουλεύει ήρεμα και αθόρυβα. Το μόνο όπου πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας είναι τα nylon ελαστικά του YBR. Για λόγους διατήρησης του κόστους χαμηλά, η επιλογή τους από τον κατασκευαστή ήταν μάλλον επιβεβλημένη. Όχι όμως κι από εμάς.
Κινητήρας
Αερόψυξη, ένας κύλινδρος, δύο βαλβίδες στον κύλινδρο, εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα, κιβώτιο πέντε σχέσεων, καρμπιρατέρ, τσοκ, καταλύτης, εισαγωγή φρέσκου αέρα στην εξαγωγή, αυτά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του μοτέρ μαζί βέβαια με τη πολύ χαμηλή κατανάλωση. Για ακραίες επιδόσεις, μην ψάχνετε. Η χαμηλότερη κατανάλωση του YBR από το XT, από δύο δηλαδή σχεδόν ίδιους κινητήρες, έχει αντίκτυπο στο γκάζι. Το ρετρό δίκυκλο της Yamaha θα φτάσει με δυσκολία τα 100 χλμ./ώρα και ακόμη πιο δύσκολα θα καταφέρει να τα ξεπεράσει. Η απόδοση ωστόσο, σε οποιοδήποτε φάσμα, είναι αυστηρώς γραμμική. Παράλληλα, ο συμπλέκτης είναι πανάλαφρος, σχεδόν σαν να μην υπάρχει, ενώ το κιβώτιο απλώς κουμπώνει και τις 5 σχέσεις του αδιαμαρτύρητα, με μέτρια δύναμη και χωρίς να αστοχεί.
Αναρτήσεις-φρένα
Τέρας απλότητας το YBR και εδώ. Λεπτά καλάμια μπροστά χωρίς καμία ρύθμιση, διπλά αμορτισέρ πίσω με τέσσερις θέσεις προφόρτισης μόνο. Ένα δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Απλά, τα απολύτως απαραίτητα. Η απόδοση του επιβραδυντικού πακέτου του YBR είναι τυπική. Πατάς το πίσω και γλιστράς, πατάς το μπροστά και δυσκολεύεσαι, πατάς και τα δύο και επιτέλους φρενάρεις. Και η δύναμη και η αίσθηση, αλλά και η προοδευτικότητα, είναι εξίσου ικανοποιητικές. Ως τυπικές, οι αναρτήσεις φροντίζουν για τη μεταφορά του ενός ή των δύο αναβατών στον προορισμό τους, άνετα και ανώδυνα. Τα δύο πίσω αμορτισέρ, στην πιο σκληρή θέση τους θα αντεπεξέλθουν σε οποιοδήποτε βάρος. Αντίθετα, το πιρούνι θα τερματίσει εύκολα, ακόμα και σε ένα δυνατό φρενάρισμα.

 
 Οι καλύτερες entry-level μοτοσικλέτες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Derbi GPR 125 Racing
Derbi GPR 125 Nude
Derbi Senda SM 125
Honda XLV 125 Varadero
Honda XR 125 L
Honda CBR 125 R
Peugeot XPS 125 CT
Yamaha DT 125 R
Yamaha YBR 125
Yamaha XT 125 R/X
Aprilia Tuono 125


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ