Οδηγώντας
Όσο περισσότερο το πιέζεις τόσο περισσότερο νιώθεις τη διαφορά που κάνει το νέο σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων...

Όσο περισσότερο το πιέζεις τόσο περισσότερο νιώθεις τη διαφορά που κάνει το νέο σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων...

Αν θέλεις να κάνεις τέτοια σηκώματα πρέπει να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά σου...

Αν θέλεις να κάνεις τέτοια σηκώματα πρέπει να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά σου...

  • Οδηγώντας
  • Όσο περισσότερο το πιέζεις τόσο περισσότερο νιώθεις τη διαφορά που κάνει το νέο σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων...
  • Αν θέλεις να κάνεις τέτοια σηκώματα πρέπει να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά σου...

Οδηγώντας

Καλύτερη λειτουργία κινητήρα, πιο ευκολοδήγητο από το 900

Γίνονται όμως όλα τα παραπάνω αντιληπτά και στην πράξη; Αν και ήδη γνωρίζαμε την απάντηση από την παρουσίαση του μοντέλου στην Ιταλία, ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσεις τις διαφορές τους είναι να έχεις μαζί σου το προηγούμενο μοντέλο και αυτό ακριβώς κάναμε. Δίπλα στο Tracer 9 GT στάθηκε ένα Tracer 900 GT σε εξαιρετική κατάσταση και με λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ για μια απευθείας αντιπαράθεση. Αν αλλάξεις απευθείας θέση πάνω στις σέλες των δύο μοτοσυκλετών καταλαβαίνεις ακόμη πιο εύκολα ότι οι αλλαγές δεν έγιναν για λόγους marketing, αλλά για να κάνουν καλύτερη τη μοτοσυκλέτα σε όλους τους τομείς. Από το ρελαντί, παρά τον πιο μπάσο ήχο, η πιο γλυκιά λειτουργία του κινητήρα γίνεται αντιληπτή κάνοντας το Tracer 900 να ακούγεται τραχύ, ενώ πιο ομαλά-αθόρυβα κουμπώνουν και οι ταχύτητες στο κιβώτιο. Βάζεις πρώτη, ξεκινάς και το Tracer 9 είναι ακόμη πιο ευκολοδήγητο, κρατώντας την ευελιξία που χαρακτήριζε το μοντέλο στις χαμηλές ταχύτητες.


Πιο δυνατό στις επιταχύνσεις, καλύτερη ποιότητα κύλισης


Όσο περισσότερο το πιέζεις τόσο περισσότερο νιώθεις τη διαφορά που κάνει το νέο σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων...

Όσο περισσότερο το πιέζεις τόσο περισσότερο νιώθεις τη διαφορά που κάνει το νέο σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σε γενικές γραμμές τα πάντα πάνω του λειτουργούν πιο γλυκά με μεγαλύτερη διαφορά την απόκριση στο γκάζι, αφού ακόμη και στον ¨άγριο¨ χάρτη έχει εξαλειφθεί το χαρακτηριστικό τίναγμα στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού, δίνoντάς σου καλύτερο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες. Και δεν εννοούμε μόνο στη γρήγορη οδήγηση, αλλά και στη χαλαρή βόλτα, όπου απολαμβάνεις και καλύτερη ποιότητα κύλισης, παρότι ο ήχος της αλυσίδας συνεχίζει να ακούγεται λίγο πιο έντονα από ό,τι θα θέλαμε. Όταν ανοίξεις περισσότερο το δεξί γκριπ το Tracer 9 είναι γεμάτο σε όλο το φάσμα των στροφών και επιταχύνει πιο δυνατά, κάτι που φάνηκε και από τα όργανα μετρήσεων, καθώς χρειάστηκε μόλις 3,4δλ. για το 0-100 χλμ/ώρα και 6,29δλ. για τα πρώτα 150 χλμ/ώρα (2 δέκατα λιγότερο από το Tracer 900) ενώ μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 230 χλμ/ώρα στο κοντέρ, προσφέροντάς σου και αισθητά καλύτερη κάλυψη από τον αέρα.


Αδιαμφισβήτητο fun to ride


Αν θέλεις να κάνεις τέτοια σηκώματα πρέπει να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά σου...

Αν θέλεις να κάνεις τέτοια σηκώματα πρέπει να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά σου...

Κινείσαι λοιπόν με πολύ μεγαλύτερη άνεση στον αυτοκινητόδρομο αλλά και στην πόλη ειδικά με τις αναρτήσεις στο πρόγραμμα Α2 που σιδερώνει κάθε κακοτεχνία χωρίς να κάνει τη μοτοσυκλέτα ¨βάρκα¨, ενώ αν θέλεις να βγάλεις τον Sport χαρακτήρα του όταν αρχίσουν οι στροφές, απλώς επιλέγεις το Α1 από το μενού. Τότε απολαμβάνεις τον συνδυασμό πλαισίου-αναρτήσεων που κάνει το προηγούμενο μοντέλο να φαίνεται ¨λίγο¨ μπροστά του, ειδικά όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Όσο περισσότερο το πιέζεις τόσο περισσότερο νιώθεις τη διαφορά από το πιο άκαμπτο πλαίσιο το οποίο χαρίζει μεγάλη ακρίβεια και πληροφόρηση στις εισόδους, ενώ στις εξόδους δεν έχεις μόνο τη ροπή του κινητήρα αλλά και δύο πολύτιμους βοηθούς. Ο πρώτος είναι το Traction control που πλέον επεμβαίνει ομαλά χωρίς τα απότομα κοψίματα του προηγούμενου μοντέλου και ο δεύτερος το slide control το οποίο λειτουργεί εξαιρετικά αφήνοντας με μαεστρία τον πίσω τροχό να γλιστρήσει τόσο όσο, για να διασκεδάζεις με ασφάλεια. Το ίδιο ισχύει και για το LIF Control που επιτρέπει τις μικρές σούζες, αποδεικνύοντας ότι οι άνθρωποι της Yamaha δεν θέλησαν να ευνουχίσουν τις χαρές που μπορεί να προσφέρει μια σπορ μοτοσυκλέτα.

Αν βέβαια θέλεις, μπορείς να  απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα τελείως και να επιδοθείς σε ατελείωτα παντηλίκια και σούζες διαρκείας που γίνονται ακόμη πιο εύκολα από πριν λόγω της ομαλότερης και πιο ακριβούς απόκρισης. Αν το παρακάνεις έχεις στη διάθεσή σου τα φρένα τα οποία με τη σειρά τους είναι καλύτερα από πριν τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση, κάτι που υποδηλώνει ότι τελικά το μοναδικό κοινό στοιχείο με το προηγούμενο Tracer είναι το όνομά του.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ