Σχεδίαση: Εμφανώς πιο σύγχρονο, δείχνει μεγαλύτερο
Η πρώτη διαφορά έρχεται φυσικά από τον τομέα της εμφάνισης, καθώς το Tracer 9 ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Yamaha με αποτέλεσμα να δείχνει εμφανώς πιο σύγχρονο αλλά και πιο ογκώδες από το Tracer 900 θυμίζοντας μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης κατηγορίας. Με τον τουριστικό χαρακτήρα να βγαίνει πλέον περισσότερο προς τα έξω με στοιχεία όπως τα πλαϊνά τμήματα που κατεβαίνουν χαμηλά για να προστατεύουν τα γόνατα του αναβάτη, την εμφανώς μεγαλύτερη ζελατίνα όπως αντίστοιχα και το ρεζερβουάρ το οποίο χωρά 0,7 λίτρα επιπλέον καύσιμο, με την χωρητικότητά του να ανέρχεται στα 18,7 λίτρα.Η μεγαλύτερη αλλαγή όσον αφορά στη σχεδίαση διακρίνεται στο μπροστινό μέρος, αφού οι προβολείς πλέον είναι κρυφοί θυμίζοντας τους αντίστοιχους του R1, ενώ τα φώτα ημέρας όπως και τα φλας είναι πλέον Led. Ακόμη μια προσθήκη που συναντάμε μόνο στην έκδοση GT είναι τα cornering lights που λειτουργούν από τις 7ο κλίσης και αποδεικνύονται ιδιαίτερα χρήσιμα στο απόλυτο σκοτάδι. Η επόμενη διαφορά που τραβάει το βλέμμα είναι το αλουμινένιο πλαίσιο, αφού όταν κοιτάξεις τις δύο μοτοσυκλέτες από το πίσω μέρος διαπιστώνεις μεγάλη ομοιότητα αν εξαιρέσεις τις απαραίτητες πινελιές που κάνουν το Tracer 9 να δείχνει πιο σύγχρονο, όπως το κόκκινο Led φανάρι, τα Led φλάς και οι νέες χειρολαβές.
Ίδιο επίπεδο ποιότητας κατασκευής, νέο χρώμα Icon Performance
Ποιοτικά το νέο μοντέλο κινείται στα στάνταρ που έθεσε το Tracer 900 όσον αφορά τα πλαστικά και τα μηχανικά μέρη, ενώ ανανέωση έχουμε στους διαθέσιμους χρωματισμούς αφού εκτός από τους βασικούς (κόκκινο, χακί ματ) προστέθηκε και το Icon Performance που είχαμε δει για πρώτη φορά στο R1 Μ.