• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Η σέλα ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία από τα 810 έως τα 825χιλ, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον συνεπιβάτη. Έχει πλέον στη διάθεσή του πιο εργονομική χειρολαβή αλλά και φαρδύτερη σέλα με περισσότερο αφρώ

Η σέλα ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία από τα 810 έως τα 825χιλ, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον συνεπιβάτη. Έχει πλέον στη διάθεσή του πιο εργονομική χειρολαβή αλλά και φαρδύτερη σέλα με περισσότερο αφρώδες.

Σίγουρα σε μερικούς δεν αρέσουν, αλλά χάρη στις δύο οθόνες TFT 3,5 ιντσών μπορείς να βλέπεις με μία γρήγορη ματιά τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

Σίγουρα σε μερικούς δεν αρέσουν, αλλά χάρη στις δύο οθόνες TFT 3,5 ιντσών μπορείς να βλέπεις με μία γρήγορη ματιά τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

Οι διακόπτες είναι από τα ελάχιστα στοιχεία που παρέμειναν χωρίς αλλαγές. Με αυτούς περιηγείσαι στο μενού, επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις την ευαισθησία των ηλεκτρονικών

Οι διακόπτες είναι από τα ελάχιστα στοιχεία που παρέμειναν χωρίς αλλαγές. Με αυτούς περιηγείσαι στο μενού, επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων αλλά και τη λειτουργία των θερμαινόμενων χειρολαβών.

Οι διακόπτες είναι από τα ελάχιστα στοιχεία που παρέμειναν χωρίς αλλαγές. Με αυτούς περιηγείσαι στο μενού, επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις την ευαισθησία των ηλεκτρονικών

Οι διακόπτες είναι από τα ελάχιστα στοιχεία που παρέμειναν χωρίς αλλαγές. Με αυτούς περιηγείσαι στο μενού, επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων αλλά και τη λειτουργία των θερμαινόμενων χειρολαβών.

  • Η σέλα ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία από τα 810 έως τα 825χιλ, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον συνεπιβάτη. Έχει πλέον στη διάθεσή του πιο εργονομική χειρολαβή αλλά και φαρδύτερη σέλα με περισσότερο αφρώ
  • Σίγουρα σε μερικούς δεν αρέσουν, αλλά χάρη στις δύο οθόνες TFT 3,5 ιντσών μπορείς να βλέπεις με μία γρήγορη ματιά τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.
  • Οι διακόπτες είναι από τα ελάχιστα στοιχεία που παρέμειναν χωρίς αλλαγές. Με αυτούς περιηγείσαι στο μενού, επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις την ευαισθησία των ηλεκτρονικών
  • Οι διακόπτες είναι από τα ελάχιστα στοιχεία που παρέμειναν χωρίς αλλαγές. Με αυτούς περιηγείσαι στο μενού, επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις την ευαισθησία των ηλεκτρονικών

Ανεση –Εργονομία

Θέση οδήγησης - άνεση: Πιο ταξιδιάρικο

Η πιο τουριστική αίσθηση του νέου μοντέλου συνεχίζεται και στη θέση οδήγησης, αφού το σώμα του αναβάτη τοποθετείται πιο ¨μέσα¨ στη μοτοσυκλέτα σε σχέση με το Tracer 900 με τη σέλα να βρίσκεται κατά 15χιλ χαμηλότερα (ρυθμίζεται σε ύψος από τα 810 έως τα 825χιλ χωρίς εργαλεία). Εκτός όμως από τη σέλα, στο Tracer 9 μπορεί να αλλάξει η θέση του τιμονιού κατά 9χιλ προς τα εμπρός και κατά 4χιλ προς τα πάνω, όπως επίσης και των μαρσπιέ τα οποία μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4χιλ πιο πίσω με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι αμέσως οικεία πάνω στη μοτοσυκλέτα ανεξάρτητα τον σωματότυπό σου. Μεταβάλλοντας τη θέση των μαρσπιέ προς τα πάνω περιορίζεις και την επαφή του αριστερού σου ποδιού με το κεντρικό σταντ, κάτι που μπορεί να σε ενοχλήσει ανάλογα τον τρόπο που οδηγείς. Για την άνεση ειδικά στις μεγαλύτερες διαδρομές εκτός από τη θέση οδήγησης σημαντικό είναι και το αφρώδες της σέλας που στη συγκεκριμένη περίπτωση επαρκεί και με το παραπάνω, φροντίζοντας να κατεβαίνεις πλέον πιο ξεκούραστος. Η Yamaha άκουσε τις γνώμες των προηγούμενων ιδιοκτητών Tracer και αυτή τη φορά έδωσε μεγάλο βάρος και στη θέση του συνεπιβάτη, καθώς ο τελευταίος θα αισθανθεί πολύ πιο άνετα πάνω στο Tracer 9 έχοντας στη διάθεσή του φαρδύτερη σέλα με περισσότερο αφρώδες, νέα θέση στα μαρσπιέ αλλά και μεγάλη ενιαία χειρολαβή.

Σίγουρα σε μερικούς δεν αρέσουν, αλλά χάρη στις δύο οθόνες TFT 3,5 ιντσών μπορείς να βλέπεις με μία γρήγορη ματιά τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

Σίγουρα σε μερικούς δεν αρέσουν, αλλά χάρη στις δύο οθόνες TFT 3,5 ιντσών μπορείς να βλέπεις με μία γρήγορη ματιά τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Δύο οθόνες TFT αντί για μία!

Μεγαλύτερη είναι και η ζελατίνα η οποία ρυθμίζεται εύκολα με το ένα χέρι σε 10 θέσεις (συνολικό εύρος ρύθμισης 50χιλ.), ενώ παραμένουν και οι ευκολίες με τις οποίες εξοπλίζεται η έκδοση GT όπως το cruise control, οι θερμαινόμενες χειρολαβές και φυσικά οι βαλίτσες που πλέον έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα κατά 10 λίτρα (30 λίτρα έκαστη), καθώς και ένα νέο πλευστό σύστημα στήριξης που απορροφά τους κραδασμούς. Το σημείο όμως που τραβά πρώτο το βλέμμα σου όταν βρίσκεσαι πάνω στο Tracer 9 είναι η νέα οθόνη ή καλύτερα οι νέες έγχρωμες TFT οθόνες 3,5 ιντσών με τις όποιες εξοπλίζεται η μοτοσυκλέτα. Η οθόνη του Tracer 900 ήταν σχετικά μικρή για τα σημερινά δεδομένα αλλά η Yamaha είναι ενάντια σε τεράστιες οθόνες που θυμίζουν τάμπλετ. Υιοθέτησε λοιπόν μια αμφιλεγόμενης αισθητικής λύση η οποία όμως στην πράξη αποδεικνύεται σωστή, καθώς μπορείς με μια γρήγορη ματιά να βλέπεις ακριβώς αυτό που σε ενδιαφέρει. Στην αριστερή οθόνη βρίσκονται οι βασικές λειτουργίες όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο D-mode κλπ, ενώ η δεξιά χωρίζεται σε τέσσερα κουτάκια που απεικονίζουν αυτό που εσύ επιλέγεις (κατανάλωση, θερμοκρασία περιβάλλοντος ή κινητήρα, trip κ.ά) μέσω του περιστροφικού διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Ο τελευταίος παρέμεινε χωρίς αλλαγές από το προηγούμενο μοντέλο και είναι το μοναδικό σημείο που θα μπορούσε να βελτιωθεί όσον αφορά στην αίσθηση.

Οι διακόπτες είναι από τα ελάχιστα στοιχεία που παρέμειναν χωρίς αλλαγές. Με αυτούς περιηγείσαι στο μενού, επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων αλλά και τη λειτουργία των θερμαινόμενων χειρολαβών.

Οι διακόπτες είναι από τα ελάχιστα στοιχεία που παρέμειναν χωρίς αλλαγές. Με αυτούς περιηγείσαι στο μενού, επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων αλλά και τη λειτουργία των θερμαινόμενων χειρολαβών.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου