Πιο δυνατός, πιο ροπάτος αλλά και πιο γλυκός σε λειτουργία, ο τρικύλινδρος CP3 καλύπτει πλέον τις προδιαγραφές Euro 5 και είναι πιο απολαυστικός από ποτέ.

Πιο δυνατός, πιο ροπάτος αλλά και πιο γλυκός σε λειτουργία, ο τρικύλινδρος CP3 καλύπτει πλέον τις προδιαγραφές Euro 5 και είναι πιο απολαυστικός από ποτέ.

    Κινητήρας

    Κινητήρας: Περισσότερα κυβικά, άγγιξε τα 119 άλογα

    Αν έχεις οδηγήσει το Tracer 900 δύσκολα θα φανταζόσουν ότι ο τρικύλινδρος CP3 κινητήρας μπορούσε να γίνει καλύτερος. Και όμως η Yamaha δαπάνησε αρκετές ώρες στην εξέλιξή του, ώστε να δημιουργήσει ένα ακόμα πιο δυνατό, ροπάτο αλλά και ευχάριστο σύνολο σε όλες τις συνθήκες, το οποίο αποδίδει πλέον 119 ίππους και 9,5χλγμ ροπής (4 ίππους και 0,6 χλγμ ροπής επιπλέον) καλύπτοντας και τις προδιαγραφές Euro 5. Την αξία του απέδειξε και στο δυναμόμετρο όπου απέδωσε 109,4 ίππους στον τροχό και 8,9 χλγμ ροπής με μία πολύ γραμμική αλλά και γεμάτη καμπύλη σε όλο το φάσμα των στροφών.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Πολλές οι αλλαγές στον κινητήρα και τα συστήματα του

    Για να επιτευχθεί αυτό, ο κυβισμός αυξήθηκε από τα 847 στα 889 κ.εκ. χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή (από 59,1 στα 62,1 χιλ) ενώ στο εσωτερικό του κινητήρα συναντάμε νέα έμβολα, μπιέλες, βαρύτερο στρόφαλο κατά 15%, κάρτερ, ανασχεδιασμένους εκκεντροφόρους αλλά και νέα περιφερειακά, όπως το νέο φιλτροκούτι καθώς και το σύστημα εξάτμισης που είναι ελαφρύτερο. Έτσι, το συνολικό βάρος κινητήρα-εξάτμισης είναι μειωμένο κατά 1,7 κιλά σε σχέση με το Tracer 900. Νέο είναι και το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, με τα μπεκ τοποθετημένα στα σώματα ψεκασμού από την πλευρά της πεταλούδας, καθώς και το ηλεκτρονικό γκάζι (YCC-T) το οποίο συνδυάζεται πλέον με το νέο ελαφρύτερο σύστημα APSG (Accelerator Position Sensor Grip) που διαθέτει ελατήριο όπως και στο R1, ώστε να προσομοιώνει σε μεγαλύτερο βαθμό την αίσθηση της συμβατικής γκαζιέρας.
    Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει πλέον πιο μακριές τις δύο πρώτες σχέσεις για να αντεπεξέλθει στην αυξημένη ροπή του κινητήρα, ενώ ο συμπλέκτης ολίσθησης χρησιμοποιεί νέα υλικά τριβής για μεγαλύτερη αντοχή. Όπως και η προηγούμενη γενιά έτσι και το νέο Tracer 9 στην έκδοση GT εξοπλίζεται με quickshifter το οποίο όμως πλέον είναι δύο κατευθύνσεων, καθώς λειτουργεί και για τα κατεβάσματα ταχυτήτων.

    Αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα

    Τα προγράμματα απόκρισης του κινητήρα (D-MODE) παραμένουν και στο νέο μοντέλο, πλέον όμως είναι τέσσερα, ενώ ακόμα μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, αφού τη λειτουργία τους αναλαμβάνει μια μονάδα IMU 6 αξόνων (μικρότερη κατά 50% και ελαφρύτερη κατά 40% από την αντίστοιχη του R1). Έτσι το traction control επεμβαίνει πλέον σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και συνοδεύεται από σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS) όμοιο με του R1, καθώς και το LIF που περιορίζει τις σούζες χωρίς όμως να τις αποτρέπει. Όλα τα παραπάνω διαθέτουν τρία επίπεδα παρεμβατικότητας (1, 2 και manual) και μπορούν να απενεργοποιηθούν ξεχωριστά ή ακόμα και όλα μαζί αν το επιθυμείς.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ