• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

 

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και κατασκευής «ραχοκοκαλιάς», μια τυπική επιλογή για τις retro μοτοσυκλέτες που ισορροπεί ικανοποιητικά μεταξύ απλότητας κατασκευής και κόστους, αλλά και οδηγικής συμπεριφοράς. To ψαλίδι είναι επίσης ατσάλινο και συνεργάζεται με διπλά αμορτισέρ. Στην μοτοσυκλέτα της δοκιμής, το ζεύγος αμορτισέρ ήταν της FOX και συγκεκριμένα τα πολύ υψηλών επιδόσεων RC-1, που είναι διαθέσιμα ως επιπλέον εξοπλισμός και είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Το πιρούνι είναι από την Showa και είναι τύπου φυσιγγίου. Έχει ανανεωθεί με στόχο την μεγαλύτερη άνεση και έχει διαδρομή 120 χιλιοστά, ωστόσο στερείται ρυθμίσεων. Στα φρένα, έχουμε μια μεγάλη αλλαγή εμπρός: Η δαγκάνα των 2 εμβόλων παραχώρησε τη θέση της σε μία 4πίστονη Brembo 4 εμβόλων που συσφίγγει έναν δίσκο 310 χιλιοστών, ενώ πίσω μια δαγκάνα 2 εμβόλων της Nissin συνεργάζεται με δίσκο 255 χιλιοστών. Το ABS φυσικά ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, ενώ στις μετρήσεις μας, το σύστημα ακινητοποίησε την Street Twin σε 42,3 μέτρα, από τα 100 χλμ/ώρα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ