Ανεση-εργονομία

Η Street Twin παρουσιάζει μια εργονομία κατάλληλη για χρήση σε πολλαπλά σενάρια, συνδυάζοντάς την με αρκετά σπορ στοιχεία. Ας ξεκινήσουμε από το τιμόνι το οποίο δεν είναι ούτε πολύ φαρδύ, ούτε και πολύ στενό πετυχαίνοντας μια ενδιάμεση κατάσταση. Η απόσταση σέλας-τιμονιού σημαίνει ότι ο αναβάτης κάθεται με μία ελαφρά κλίση προς τα εμπρός λαμβάνοντας μια σπορ αίσθηση, που δεν κουράζει. Τον ρόλο τους σε αυτή παίζουν και τα αναθεωρημένα μαρσπιέ, τα οποία είναι τοποθετημένα αρκετά προς τα πίσω και ίσως σας ξαφνιάσουν, αν έρχεστε πρώτη φορά σε επαφή με το Street Twin. Το τελικό αποτέλεσμα συνδυάζει τα καλά των δύο κόσμων απευθυνόμενο φυσικά, σε ευρύ φάσμα οδηγικών προτιμήσεων. To Street Twin έχει σέλα δύο επιπέδων στον βασικό εξοπλισμό του, αλλά εμείς το δοκιμάσαμε με την «Bench» ευθεία-μονοκόμματη σέλα η οποία αποδείχθηκε ιδιαίτερα άνετη και πολύ πιο άνετη από όσο ίσως φαίνεται ότι είναι! Η φιλοξενία δύο ατόμων πάνω της είναι… παιχνιδάκι, ενώ ο αναβάτης μόνος του έχει μεγάλη ελευθερία κατά μήκος μετακίνησης για να βρει ακριβώς την θέση που τον βολεύει.  To αφρώδες της δεν θα προβληματίσει στο θέμα της άνεσης, ακόμη και σε πολύωρες διαδρομές. Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί επίσης πολύ άνετα –ειδικά με την Bench σέλα, που λόγω μήκους προσφέρει πολύ χώρο στην διάθεσή του. Θα θέλαμε ωστόσο να υπάρχει κάποια χειρολαβή στο πίσω μέρος για αυτόν.

Το κυκλικό όργανο του Street Twin έχει ανανεωθεί πλήρως στην εμφάνιση και συνδυάζει ένα αναλογικού τύπου ταχύμετρο, με μια οθόνη LCD. Η τελευταία μπορεί να απεικονίσει πληθώρα πληροφοριών όπως μερικό-ολικό χιλιομετρητή, κατανάλωση στιγμιαία και μέση, στροφόμετρο με ψηφιακή μορφή και ρολόι (απεικονίζονται μία-μία, όποια διαλέξει ο αναβάτης). Οι διακόπτες του μοντέλου είναι εύχρηστοι και βρίσκονται εκεί που τους περιμένεις, ενώ πολύ θετική εργονομική λεπτομέρεια αποτελούν οι ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου. Κάτω από την σέλα, ο αναβάτης θα βρει υποδοχή ρεύματος USB για τις ηλεκτρονικές του συσκευές.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ