• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγώντας: Θα ανταμείψει την επιλογή σου

 

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και το Dominar κερδίζει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή. Αιτία ο μοντέρνος σχεδιασμός που δεν σε αφήνει αδιάφορο. Ο όγκος του, δεν προδίδει τα κυβικά του μοντέλου και μοιάζει περισσότερο σε μικροκαμωμένο 600άρι. Κατατάσσεται στα μικρομεσαία γυμνά και δεν στερείται ουσίας. Η θέση οδήγησης ιδανική για καθημερινή χρήση, καθώς τα χέρια βρίσκονται σε σωστή απόσταση από το τιμόνι και ο κορμός παραμένει όρθιος. Η άνετη σέλα συμπληρώνει με τον κατάλληλο τρόπο την ξεκούραστη διαμονή σου πάνω στο Dominar. Φαρδιά για να σε κρατάει φρέσκο, αλλά με χαμηλό ύψος για να έχεις εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, κάτι που είναι μείζονος σημασίας στη μετακίνηση στο  αστικό πεδίο. Αν ξυπνήσει η σπορ πλευρά του εαυτού σου, το Dominar δεν θα στο αρνηθεί. Αρκεί να σκύψεις ελαφρά προς τα εμπρός, να βάλεις τα γόνατα στις εσοχές του ρεζερβουάρ και να τοποθετήσεις τα πόδια στα ελαφρώς γωνιακά μαρσπιέ. Εργονομικά λοιπόν σημαδεύει την άνεση χωρίς να υπολείπεται σε σπορ αίσθηση. Αυτό ακριβώς αποκομίζεις και από τη λειτουργία του κινητήρα. Αμεσότητα στις εντολές του οδηγού και ομαλή απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. Ο ήχος είναι διακριτικός με ελαφρύ μπάσο εκτός της περίπτωσης που τον πιέζεις στο άνω όριο. Η δύναμη εμφανίζεται από χαμηλά, περίπου στις 2.500 και κορυφώνεται στη μεσαία περιοχή στροφών, κάτι που αποδεικνύεται ευεργετικό στο αστικό πεδίο. Δεν αρέσκεται να δουλεύει ψηλά και πάνω από τις 7700 έως και τον κόφτη των 9.000, είναι άσκοπο να τον ζορίζεις. Εντός των τειχών, το ινδικό μοντέλο αποδεικνύεται τρομερά ευέλικτο παρά τα 182 συνολικά κιλά του και ελίσσεται χωρίς δυσκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αλλάζει κατευθύνσεις με σαφήνεια και χάρη στο μακρύ μεταξόνιο και το 150άρι ελαστικό, βιδώνεται στην άσφαλτο χωρίς να χαζοσπινάρει. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς και δεν κουράζει, ενώ το σασμάν είναι θετικότατο στις αλλαγές χωρίς το παραμικρό κοπάνημα. Τρομερή δουλειά έχει γίνει στην ψύξη του κινητήρα. Ακόμα και σε συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος, όταν βρίσκεσαι κολλημένος στην κίνηση, η απαγωγή θερμότητας είναι εντυπωσιακή και δεν φτάνει στον αναβάτη η ζέστη από το μοτέρ. Τα 373 κυβικά δεν θέτουν περιορισμούς και έτσι το Dominar μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς στον αυτοκινητόδρομο, έχοντας αρκετή ροπή για προσπεράσεις ακόμα και πάνω από τα 100 χιλιόμετρα/ώρα. Βέβαια πάνω από τα 130, ορισμένοι κραδασμοί θα κάνουν την εμφάνιση τους χωρίς φυσικά να ενοχλούν ιδιαίτερα τον αναβάτη, ο οποίος αν τερματίσει το γκάζι μπορεί να δει στην ψηφιακή οθόνη, τελική κοντά στα 160 χιλιόμετρα. Καθόλου άσχημα! Η ανάρτηση μπορεί να έχει σκληρό set up, θα καταφέρει παρόλα αυτά να απορροφήσει απροβλημάτιστα τις περισσότερες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Μόνο σε έντονες λακκούβες θα μεταφέρει στον οδηγό σκληρή αίσθηση. Εκεί που ευνοείται από την συγκεκριμένη ρύθμιση είναι σε στριφτερές διαδρομές. Μπορεί να μην έχει την αμεσότητα του Duke, όμως παραμένει σταθερό με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, παρέχοντας ικανοποιητικό feedback στον οδηγό. Τα φρένα υπολείπονται σε προοδευτικότητα όμως έχουν αρκετή δύναμη και θα ακινητοποιήσουν το Dominar άμεσα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Πάρα πολύ καλή η λειτουργία του ABS. Παρεμβαίνει διακριτικά και μόνο όταν πραγματικά χρειαστεί. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • kωστας

    Η φωνή της λογικής λέει να τσοντάρεις αλλα 700 ευρώ και να πάρεις το DUKE πρώτης γενιάς που πωλείται σε στοκ.Και καλύτερο μηχανάκι είναι και μεταπώληση καλύτερη θα έχει.

      15
  • Kωστας Σ

    Πολυ ωραία μηχανή αλλά όταν στην Ινδία η ιδια πουλιέται σχεδον κατω από 2000ε εδώ γιατί πρέπει να την πληρώσουμε στα διπλάσια;;Νταξει δεν ειπα να την πουλησουν και δω 2000 αλλα στα 3000 θα ηταν μια χαρα και για τους εισαγωγείς και για μας αφου θα πουλούσε τρελά.

      60

BAJAJ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ