Η σέλα είναι άνετη και ξεκούραστη και για τους δύο επιβαίνοντες. Αιτία το πλούσιο αφρώδες και το μεγάλο κομμάτι που αναλογεί σε οδηγό και συνεπιβάτη.

Υψηλή ευκρίνεια κάτω από όλες τις συνθήκες, από τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Αρκετά αισιόδοξο το στροφόμετρο των 13χιλ καθώς στις 9 επεμβαίνει ο κόφτης.

Όλα βρίσκονται σε γνώριμη θέση για τον αναβάτη, ενώ στη δεξιά χειρολαβή υπάρχει η επιλογή για εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας των φώτων.

Aνεση – Εργονομία: Γυρίζεις όλη μέρα

Οι σχεδιαστές του Dominar θέλησαν να δώσουν στο Ινδικό μοντέλο, ένα πιο ήπιο και άνετο χαρακτήρα, σε σχέση με το ανήσυχο Duke. Αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό από τη φαρδιά σέλα, που θα κρατήσει ξεκούραστο τον οδηγό σε πολύωρη χρήση. Η αρχική αίσθηση μπορεί να μην σου γεμίζει το μάτι όμως με την πάροδο του χρόνου καταλαβαίνεις ότι έχει αρκετό αφρώδες που σε κρατάει φρέσκο σε όλη τη διαδρομή. Ούτε και ο συνεπιβάτης θα εκφράσει παράπονα, καθώς το κομμάτι που του αναλογεί επαρκεί ακόμα και αν είναι μεγαλόσωμος. Το ύψος στα 800 χιλιοστά αποδεικνύεται ιδανικό, καθώς δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος σε όλους τους τύπους αναβατών. Εργονομικά, η θέση οδήγησης είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην άνεση, χωρίς να αποτάσσεται τον σπορ χαρακτήρα της. Έτσι τοποθετεί τον κορμό σε όρθια θέση, ενώ τα μαρσπιέ έχουν ελαφρά κλίση προς τα πίσω, δίχως η γωνία που σχηματίζουν τα γόνατα να κουράζει. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια πλήρως ψηφιακή οθόνη με τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως στροφόμετρο, ταχύμετρο, μερικούς και ολικό χιλιομετρητή, ρολόι και στάθμη καυσίμου. Απουσιάζει η ένδειξη επιλεγμένης σχέσης ταχυτήτων. Το μαύρο background και τα λευκά ψηφία δίνουν υψηλή ευκρίνεια ακόμα και στο φως της μέρας. Μια δεύτερη οθόνη σε στυλ Diavel βρίσκεται στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ με προειδοποιητικές λυχνίες για το ABS, το check engine, το πλαϊνό σταντ, τη μεγάλη σκάλα των φώτων και μια ένδειξη με το σήμα της Bajaj. Οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι μπλε χρώματος και δίνουν έναν αέρα πολυτέλειας το βράδυ στο Dominar.   

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • kωστας

    Η φωνή της λογικής λέει να τσοντάρεις αλλα 700 ευρώ και να πάρεις το DUKE πρώτης γενιάς που πωλείται σε στοκ.Και καλύτερο μηχανάκι είναι και μεταπώληση καλύτερη θα έχει.

      20
  • Kωστας Σ

    Πολυ ωραία μηχανή αλλά όταν στην Ινδία η ιδια πουλιέται σχεδον κατω από 2000ε εδώ γιατί πρέπει να την πληρώσουμε στα διπλάσια;;Νταξει δεν ειπα να την πουλησουν και δω 2000 αλλα στα 3000 θα ηταν μια χαρα και για τους εισαγωγείς και για μας αφου θα πουλούσε τρελά.

      71