Ταξινομήσεις Scooter Απριλίου 2025: Πού πήγαν οι μεσαίοι κυβισμοί;
|
Παραμένει «βασίλισσα» η Honda με το PCX
Piaggio Beverly 400 HPE και SYM ADX300 τα μόνα «μεσαία» στη δεκάδα
Η SYM καταλαμβάνει 2η & 3η θέση με Symphony ST200 και SR
7 στα 10 scooter είναι 125άρια ― η καλύτερη λύση για κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου
HONDA: Spring Offer Astrea Grand & Supra X με όφελος έως 160ε.
Παραμένει «βασίλισσα» η Honda με το PCX
Η Honda διατηρεί την κυριαρχία της στην ελληνική αγορά scooter και τον Απρίλιο, με το PCX125 να καταγράφει 298 ταξινομήσεις και να παραμένει σταθερά στην κορυφή. Το best seller της ιαπωνικής εταιρείας διαθέτει σύστημα Idling Stop που ρίχνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση, ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο και άνετη σέλα, ενώ συμπεριφέρεται πολύ καλά στο δρόμο, όπως είχαμε διαπιστώσει στη δοκιμή μας. Οι αριθμοί ποτέ δεν λένε ψέματα και έτσι διακρίνουμε ότι, μέχρι να φτάσουμε στην 7η θέση, τα μοντέλα είναι 125άρια, που δείχνει ποια είναι η ανταγωνιστικότερη κατηγορία κυβισμών στην ελληνική αγορά. Εξαίρεση αποτελεί το Symphony ST 200 των 169 κ.εκ. (που βρίσκεται στη θέση αυτή επειδή δίνει αυτό το κάτι παραπάνω σε όσους δεν θέλουν να ξεφύγουν από τη μικρή κατηγορία από άποψη κόστους). Η δεκάδα μοιράζεται σε πέντε κατασκευαστές, γεγονός που δείχνει ότι οι Έλληνες αναβάτες προτιμούν να επενδύσουν σε γνωστά και κατωχυρωμένα ονόματα στο χώρο τον δύο τροχών.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | ΜΟΝΤΕΛΟ | ΚΥΒΙΣΜΟΣ | ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ | |
HONDA | WW125 | 125 | 298 | |
SYM | SYMPHONY ST 200 | 169 | 223 | |
SYM | SYMPHONY SR | 125 | 196 | |
YAMAHA | NMAX 125 | 125 | 195 | |
PIAGGIO | LIBERTY 125 | 124 | 147 | |
VOGE | SR1 ADV | 125 | 147 | |
PIAGGIO | BEVERLY 400 HPE | 399 | 138 | |
HONDA | NSC110 | 109 | 124 | |
SYM | JET 14 125 | 125 | 117 | |
SYM | ADX 300 | 278 | 116 |
Piaggio Beverly 400 HPE και SYM ADX300 τα μόνα «μεσαία» στη δεκάδα
Παρά την κυριαρχία των μικρών κυβισμών, δύο μοντέλα μεσαίου κυβισμού κατάφεραν να μπουν στη δεκάδα των ταξινομήσεων του Απριλίου: το Piaggio Beverly 400 HPE με 138 μονάδες και το SYM ADX300 με 116. Το Beverly 400 HPE συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς στα premium GT scooter, χάρη στον ισχυρό μονοκύλινδρο κινητήρα των 399 κ.εκ., το δυναμικό σχεδιασμό και τον υψηλό εξοπλισμό ασφαλείας, που περιλαμβάνει ABS και ASR. Απευθύνεται σε αναβάτες με μεγαλύτερες καθημερινές αποστάσεις ή επιθυμία για αυξημένες επιδόσεις. Από την άλλη, το SYM ADX300 είναι η φρέσκια πρόταση της SYM στην κατηγορία, με adventure αισθητική. Οι επιδόσεις του κινητήρα των 278 κ.εκ. επαρκούν για κίνηση εκτός πόλης, ενώ, όπως είχαμε διαπιστώσει και στη δοκιμή μας, τα περιφερειακά του το καθιστούν μια πολύ αξιόπιστη λύση όταν η άσφαλτος τελειώσει. Η παρουσία των δύο μοντέλων δείχνει πως πρέπει να είσαι πραγματικά πολύ καλός για να ξεχωρίσεις στην ανταγωνιστικότερη κατηγορία της ελληνικής δίτροχης σκηνής.
Η SYM καταλαμβάνει 2η & 3η θέση με Symphony ST200 και SR
Η SYM συνεχίζει να αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίκτες της ελληνικής αγοράς scooter, όπως αποτυπώνεται στις ταξινομήσεις του Απριλίου. Το Symphony ST200 κατέγραψε 223 μονάδες και τοποθετήθηκε στη δεύτερη θέση, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του στον τομέα των value-for-money επιλογών. Με 16άρηδες τροχούς, επίπεδο δάπεδο, ευρύχωρη σέλα και ικανό κινητήρα 169 κ.εκ., προσφέρει ιδανικές λύσεις για όσους κινούνται καθημερινά σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Το Symphony SR125 ακολούθησε με 169 ταξινομήσεις, διατηρώντας τη δημοφιλία του στους μικρότερους κυβισμούς. Πρόκειται για μοντέλο προσιτό, ελαφρύ και εύκολο στη χρήση, που καλύπτει τις ανάγκες του καθημερινού και πιθανόν αρχάριου αναβάτη, κυρίως για αστική μετακίνηση. Η επιτυχία των δύο Symphony επιβεβαιώνει τη στρατηγική της SYM να προσφέρει scooter με υψηλή χρηστικότητα και εξοπλισμό, σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, διατηρώντας ισχυρή παρουσία στο top 10 της κατηγορίας.
7 στα 10 scooter είναι 125άρια ― η καλύτερη λύση για κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου
Η κυριαρχία των 125άρηδων σταθεροποιείται στις ταξινομήσεις των scooter, με 7 στα 10 νέα scooter του Απριλίου να ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Οι λόγοι είναι σαφείς: τα scooter των 125 κ.εκ. καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες μετακίνησης σε αστικό περιβάλλον, προσφέρουν εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα αυτοκινήτου. Επιπλέον, συνδυάζουν ευκολία στη χρήση με χαμηλό κόστος συντήρησης και αγοράς, καθιστώντας τα ιδανικά για αρχάριους ή για όσους αναζητούν ένα δεύτερο δίκυκλο. Με compact διαστάσεις, ευελιξία στην κίνηση και απλή λειτουργία, τα μοντέλα 125 κ.εκ. ανταποκρίνονται άριστα στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Η μεγάλη προσφορά από όλες τις εταιρείες ενισχύει ακόμη περισσότερο τη θέση τους, μετατρέποντας τα 125άρια στην πλέον προσιτή και πρακτική επιλογή για τους περισσότερους αναβάτες των ελληνικών πόλεων.