Τα μυστικά της σωστής αποθήκευσης για τα ελαστικά τον χειμώνα

Όταν η μοτοσυκλέτα μένει ακίνητη για μήνες, τα ελαστικά είναι τα πρώτα που πληρώνουν το τίμημα. Το βάρος του οχήματος σε συνδυασμό με τη φυσιολογική απώλεια αέρα μπορεί να προκαλέσει τις γνωστές παραμορφώσεις «flat spots».
Τα ελαστικά υποφέρουν στη χειμερία νάρκη.
Λίγη παραπάνω πίεση γλιτώνει χρήματα.
Κεντρικό σταντ ή σταντ συνεργείου μια επένδυση που αποσβένεται.
Το απόλυτο κόλπο είναι το κεντρικό σταντ σκελετού.
Τα ελαστικά υποφέρουν στη χειμερία νάρκη
Όταν η μοτοσυκλέτα μένει ακίνητη για μήνες, τα ελαστικά είναι τα πρώτα που πληρώνουν το τίμημα. Το βάρος του οχήματος σε συνδυασμό με τη φυσιολογική απώλεια αέρα μπορεί να προκαλέσει τις γνωστές παραμορφώσεις «flat spots». Αυτές οι αλλοιώσεις φαίνονται αμέσως στην πρώτη βόλτα της άνοιξης και συχνά οδηγούν σε πρόωρη αντικατάσταση, δηλαδή σε έξοδα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί.
Λίγη παραπάνω πίεση γλιτώνει χρήματα
Η πιο απλή και οικονομική λύση είναι να αυξήσετε την πίεση κατά 0,3–0,5 bar πάνω από τη συνιστώμενη πριν αφήσετε τη μοτοσυκλέτα για τον χειμώνα. Έτσι, καλύπτετε τις μικρές απώλειες που θα υπάρξουν και μειώνετε τον κίνδυνο παραμορφώσεων. Όσοι είναι πιο σχολαστικοί μπορούν να ελέγχουν την πίεση κάθε δύο εβδομάδες με ένα μανόμετρο ή έναν μικρό κομπρεσέρ. Ακόμη και μια μικρή μετακίνηση της μοτοσυκλέτας ανά διαστήματα, ώστε να αλλάζει το σημείο επαφής των ελαστικών με το έδαφος, κάνει διαφορά. Μιλάμε για μερικά λεπτά κόπο που μπορούν να σας γλιτώσουν εκατοντάδες ευρώ από ένα σετ νέων ελαστικών.
Κεντρικό σταντ ή σταντ συνεργείου μια επένδυση που αποσβένεται
Αν αφήσετε τη μοτοσυκλέτα για μήνες στο πλαϊνό σταντ, το φορτίο πέφτει άνισα στα ελαστικά. Το κεντρικό σταντ είναι σίγουρα καλύτερη λύση, αλλά δεν το έχουν όλα τα μοντέλα. Εναλλακτικά, τα σταντ συνεργείου για το ψαλίδι και το πιρούνι είναι προσιτά και επιτρέπουν στους τροχούς να μείνουν εντελώς ξεφορτωμένοι. Το όφελος; Λιγότερη φθορά και περισσότερα χιλιόμετρα ζωής για τα λάστιχα. Μια μικρή επένδυση που πολύ γρήγορα αποσβένεται.
Το απόλυτο κόλπο είναι το κεντρικό σταντ σκελετού
Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχει η λύση του ειδικού κεντρικού σταντ για τον σκελετό, που σηκώνει τη μοτοσυκλέτα από το σημείο του άξονα του ψαλιδιού. Έτσι, αποφορτίζονται όχι μόνο τα ελαστικά, αλλά και οι αναρτήσεις, εξασφαλίζοντας ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Ναι, είναι ακριβότερο, αλλά σε βάθος χρόνου σημαίνει λιγότερα έξοδα σε ελαστικά και συντήρηση. Όταν η αποθήκευση γίνεται σωστά, η μοτοσυκλέτα ξυπνάει την άνοιξη όπως την αφήσατε, χωρίς να χρειάζεστε άμεσες αλλαγές που κοστίζουν.