• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα δύο αδέλφια προπονούνται συχνά μαζί, διασκεδάζοντας σε άσφαλτο ή χώμα.

Τα δύο αδέλφια προπονούνται συχνά μαζί, διασκεδάζοντας σε άσφαλτο ή χώμα.

Τα δύο αδέλφια προπονούνται συχνά μαζί, διασκεδάζοντας σε άσφαλτο ή χώμα.

Καθημερινότητα και οδική πραγματικότητα

 

Εκτός από τη μοτοσυκλέτα έχετε κάποιο άλλο Hobby για τον ελεύθερο χρόνο σας, όταν αυτός φυσικά υπάρχει;

Δ.Κ. Μοτοσυκλέτα, ποδήλατο, τρέξιμο, γυμναστική, γενικά ό,τι μπορούμε να κάνουμε για να διατηρήσουμε την φυσική μας κατάσταση.

Ν.Κ Αλλά σίγουρα όλα αυτά γίνονται και για να εξελίξεις το κομμάτι το αγωνιστικό επάνω στη μοτοσυκλέτα.

Στην καθημερινότητά σας τι οδηγείτε;

Δ.Κ Οδηγούμε Honda SH 150. Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο μηχανάκι για την πόλη, τόσο από άποψη κατανάλωσης, όσο και από ασφάλειας, αφού έχει φρένα με ABS, σωστές αναρτήσεις κλπ.

Ν.Κ. Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω, προσωπικά όμως θεωρώ ότι σε βγάζει και από τον πειρασμό να ανοίξεις το γκάζι, γιατί σίγουρα, όσοι ασχολούμαστε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχουμε κάτι μέσα μας που μας κάνει να θέλουμε να τρέξουμε στον δρόμο. Αυτό φυσικά πρέπει να το αποφεύγουμε.




Δυστυχώς εδώ και πολλά χρόνια ακούμε συνεχώς για τροχαία δυστυχήματα. Θεωρείτε ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θα μπορούσε να αλλάξει τη συμπεριφορά των οδηγών στο δρόμο; Μια πίστα στην Αθήνα θα ήταν αρκετή ή μήπως δεν είναι αυτό το πρόβλημα;

Ν.Κ. Θεωρώ ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός μπορεί να λύσει ένα μεγάλο κομμάτι των τροχαίων δυστυχημάτων και ατυχημάτων που γίνονται στο δρόμο, γιατί σου προσφέρει μία ικανοποίηση που οι περισσότεροι νέοι την αναζητούν τελικά στο δρόμο.

Δ.Κ. Ο δρόμος είναι πάντα επικίνδυνος. Πρέπει να έχεις ένα μεταφορικό μέσο ώστε να πηγαίνεις και να έρχεσαι με ασφάλεια στη δουλειά σου, ή οπουδήποτε θέλεις να πας. Πέρα από αυτό όμως, όντως θα πρέπει να υπάρχει μία πίστα για να ξεδίνεις σε αυτήν. Στο Πανευρωπαϊκό όπου είχαμε τρέξει 2 χρονιές, είχαμε δει την πίστα Magny-Cours στη Γαλλία, η οποία τα συνδύαζε όλα. Είχε την πίστα του street, δίπλα είχε πίστα kart, επιπλέον είχε mini moto, και κοντά στα 5km βρισκόταν και μία πίστα motocross.

Ν.Κ. Πολύ καλό παράδειγμα αυτό, κάτι τέτοιο δεν ξέρω αν θα ήταν εφικτό στην Αθήνα, αλλά σίγουρα θα άγγιζε ένα μεγάλο κομμάτι του μοτοσυκλετιστικού κοινού.

Πώς βιώνετε τη δύσκολη χρονιά που διανύουμε ως επαγγελματίες στον χώρο της μοτοσυκλέτας αλλά και ως αγωνιζόμενοι; Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Δ.Κ Γενικά ο χώρος της μοτοσυκλέτας δεν έχει πληγεί όσο άλλοι τομείς και άλλα επαγγέλματα, αλλά σίγουρα έχει δυσκολέψει. Με όλους τους περιορισμούς, ο κόσμος στο μαγαζί είναι πλέον αναγκαστικά λιγότερος.

Ν.Κ  Όσον αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι, είμαι βέβαιος ότι κάποια στιγμή θα ξεπεράσουμε τη δυσκολία του Covid και θα ανοίξουν οι πίστες. Εμείς μέχρι τότε θα συνεχίσουμε να κάνουμε τις προπονήσεις μας και να είμαστε έτοιμοι για εκείνη τη στιγμή.


 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ