Στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας συναντάμε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, όπως και στα δύο μοντέλα του συγκριτικού που χρησιμοποιούν το ατσάλι και στο ψαλίδι. Συναντάμε όμως διαφορές στο βάρος (175 κιλά-Versys, 188κιλά-V-strom), αλλά και στον τρόπο που εδράζεται το πίσω αμορτισέρ, καθώς το Versys χρησιμοποιεί μοχλικό ενώ το V-Strom όχι. Στο μπροστινό τμήμα διαθέτουν συμβατικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις, ενώ στα φρένα βλέπουμε ιδία διάμετρο για τον μπροστινό δίσκο (290 χιλ) και 20 χιλ μεγαλύτερο πίσω δίσκο για το V-strom (240 έναντι 220χιλ). Το ABS υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό και των δύο μοντέλων αναλαμβάνοντας τα ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα των τροχών. Το V-Strom διαθέτει τροχούς 17 ιντσών με περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό, ενώ το Versys έχει 19άρη μπροστινό τροχό και 17άρη πίσω με ακτινωτές ζάντες που προσφέρουν περισσότερο Adventure χαρακτήρα στο σύνολο.