Tο V-strom έχει μικρότερο τροχό περιορίζοντας τις δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά καλύτερο μπροστινό φρένο.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Συμβατικές λύσεις

Στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας συναντάμε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, όπως και στα δύο μοντέλα του συγκριτικού που χρησιμοποιούν το ατσάλι και στο ψαλίδι. Συναντάμε όμως διαφορές στο βάρος (175 κιλά-Versys, 188κιλά-V-strom), αλλά και στον τρόπο που εδράζεται το πίσω αμορτισέρ, καθώς το Versys χρησιμοποιεί μοχλικό ενώ το V-Strom όχι. Στο μπροστινό τμήμα διαθέτουν συμβατικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις,  ενώ στα φρένα βλέπουμε ιδία διάμετρο για τον μπροστινό δίσκο (290 χιλ) και 20 χιλ μεγαλύτερο πίσω δίσκο για το V-strom (240 έναντι 220χιλ). Το ABS υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό και των δύο μοντέλων αναλαμβάνοντας τα ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα των τροχών. Το V-Strom διαθέτει τροχούς 17 ιντσών με περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό, ενώ το Versys έχει 19άρη μπροστινό τροχό και 17άρη πίσω με ακτινωτές ζάντες που προσφέρουν  περισσότερο Adventure χαρακτήρα στο σύνολο.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!