Για τις αναρτήσεις έχει φροντίσει η KYB, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ εμπρός με διαδρομή 130χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και την ίδια διαδρομή.
Το πλαίσιο του Suzuki GSX-8S είναι ατσάλινο σωληνωτό και σχεδιασμένο γύρω από τον δικύλινδρο κινητήρα με στόχο την ακαμψία και τη σωστή κατανομή των μαζών. Ατσάλινο είναι επίσης το αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο και αποκτά μοχλικό στην σύνδεσή του με το αμορτισέρ, το οποίο είναι «χωμένο» πάνω από τον καταλύτη. Το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας έρχεται στα 1.465χλστ, ενώ το συνολικό της βάρος πλήρης υγρών είναι στα 202 κιλά. Για τις αναρτήσεις έχει φροντίσει η KYB, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ εμπρός με διαδρομή 130χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και την ίδια διαδρομή. Στο σύστημα πέδησης υπάρχουν 2 δίσκοι 310χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, ένας δίσκος 240χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου της ίδιας εταιρείας και δικάναλο ABS. Τέλος, τις έντονα κόκκινες ζάντες 10 ακτινών (χρωματισμός δοκιμής), ντύνουν τα Dunlop Sportmax Roadsport 2 στις κλασικές διαστάσεις 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.
Στο σύστημα πέδησης υπάρχουν 2 δίσκοι 310χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, ένας δίσκος 240χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου της ίδιας εταιρείας και δικάναλο ABS.