LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Aνεση - Εργονομία

Διαβάστηκε από 9.711 αναγνώστες (15/10/2025)
Η απόστασή της από το έδαφος στα 810χλστ και το λεπτό εμπρός τμήμα της, καθιστά την μοτοσυκλέτα ευπρόσιτη για τα περισσότερα αναστήματα, ενώ σε δεύτερη μοίρα βρίσκεται η άνεση του συνεπιβάτη (όπως συν
5 Φωτογραφίες »

Η απόστασή της από το έδαφος στα 810χλστ και το λεπτό εμπρός τμήμα της, καθιστά την μοτοσυκλέτα ευπρόσιτη για τα περισσότερα αναστήματα, ενώ σε δεύτερη μοίρα βρίσκεται η άνεση του συνεπιβάτη (όπως συνηθίζεται στην κατηγορία), με την σέλα του να είναι αρκετά σκληρή και τις χειρολαβές να απουσιάζουν.

Το GSX-8S είναι μία σπορ μοτοσυκλέτα, που όμως δίνει έμφαση και στην άνεση ώστε να είναι χρηστική και στην καθημερινότητα. Το εργονομικό τρίγωνο, τοποθετεί τον αναβάτη με μία ελαφριά κλίση προς τα εμπρός, η οποία δεν είναι αρκετή ώστε να πέφτει πολύ βάρος στους καρπούς, φέρνοντας τον αναβάτη σε μία στάση που βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε αυτή supersport και touring μοτοσυκλέτας. Το μονοκόμματο σωληνωτό τιμόνι είναι όσο φαρδύ χρειάζεται για να έχεις σωστό μοχλό, χωρίς να εμποδίζει στην διήθηση, αφού το συνολικό πλάτος σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι στα 775χλστ. Οι γωνίες που δημιουργούν τα μαρσπιέ είναι άνετες είναι άνετες για τα γόνατα, ενώ η σέλα παρόλο που είναι ευρύχωρη δεν έχει πολύ αφρώδες υλικό, με αποτέλεσμα να χρειάζεσαι κάποιες παραπάνω στάσεις σε πολύωρη οδήγηση. Η απόστασή της από το έδαφος στα 810χλστ και το λεπτό εμπρός τμήμα της, καθιστά την μοτοσυκλέτα ευπρόσιτη για τα περισσότερα αναστήματα, ενώ σε δεύτερη μοίρα βρίσκεται η άνεση του συνεπιβάτη (όπως συνηθίζεται στην κατηγορία), με την σέλα του να είναι αρκετά σκληρή και τις χειρολαβές να απουσιάζουν.


Σέλα συνεπιβάτη.

Σέλα συνεπιβάτη.

Στον πίνακα οργάνων συναντάμε την ίδια TFT οθόνη 5 ιντσών του απερχόμενου μοντέλου, η οποία είναι μεν ευανάγνωστη, δεν έχει δε μενού και δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και άρα πλοήγηση. Η ποιότητα των διακοπτών είναι εξαιρετική και η χρήση τους σου δίνει μία ευχάριστη αίσθηση, ενώ πολύ σημαντικό πλεονέκτημα του λογισμικού, είναι ότι διατηρεί τις τελευταίες σου ρυθμίσεις στο TCS & Riding Mode. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα βρεις και μία θύρα φόρτισης USB και η μανέτα του φρένου είναι ρυθμιζόμενη.

Στον πίνακα οργάνων συναντάμε την ίδια TFT οθόνη 5 ιντσών του απερχόμενου μοντέλου, η οποία είναι μεν ευανάγνωστη, δεν έχει δε μενού και δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και άρα πλοήγηση.

Στον πίνακα οργάνων συναντάμε την ίδια TFT οθόνη 5 ιντσών του απερχόμενου μοντέλου, η οποία είναι μεν ευανάγνωστη, δεν έχει δε μενού και δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και άρα πλοήγηση.

Σελίδα 1Suzuki GSX-8S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BMW
AUTOAGORA