LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 9.710 αναγνώστες (15/10/2025)
Μία λέξη που χαρακτηρίζει το Suzuki GSX-8S είναι η φιλικότητα, καθώς είναι μία μοτοσυκλέτα την οποία θα αισθανθείς οικεία από τα πρώτα λεπτά οδήγησης και σε κάθε σενάριο.
3 Φωτογραφίες »

Μία λέξη που χαρακτηρίζει το Suzuki GSX-8S είναι η φιλικότητα, καθώς είναι μία μοτοσυκλέτα την οποία θα αισθανθείς οικεία από τα πρώτα λεπτά οδήγησης και σε κάθε σενάριο.

Μία λέξη που χαρακτηρίζει το Suzuki GSX-8S είναι η φιλικότητα, καθώς είναι μία μοτοσυκλέτα την οποία θα αισθανθείς οικεία από τα πρώτα λεπτά οδήγησης και σε κάθε σενάριο. Η θέση οδήγησης, η απόκριση του γκαζιού, το «γλυκό» κιβώτιο και η βελούδινη λειτουργία του κινητήρα, θα σου επιτρέψουν να κινείσαι με άνεση μέσα στην κίνηση όπου συνήθως «παίζεις» πολύ με 1η-2α, ενώ παρά το γεγονός ότι το κόψιμο του τιμονιού δεν είναι πολύ μεγάλο, το σχετικά μικρό του μήκος και η οξεία γωνία κάστερ (25°) θα σε διευκολύνουν στην διήθηση. Προτιμήσαμε την χρήση του B Mode, στο οποίο η απόκριση του γκαζιού είναι λίγο πιο ήπια από ότι στο A, με την ελαστικότητα και την απόδοση ροπής του κινητήρα να σου επιτρέπουν να ξεχάσεις την 1η σχέση ακόμα και σε πυκνή κίνηση αν το επιθυμείς. Η λειτουργία του αμφίδρομου Quickshifter είναι υποδειγματική, ενώ σκορτσαρίσματα και ενοχλητικοί κραδασμοί είναι απλώς άφαντοι σε όλο το φάσμα των στροφών του εξαιρετικού αυτού κινητήρα. Οι 83 ίπποι είναι αρκετοί για να φτάσει στα 220χλμ/ω το κοντέρ, ενώ στις μετρήσεις μας το GSX-8S έφτασε τα 100χλμ/ω από στάση σε 4 δευτερόλεπτα και ολοκλήρωσε την ρεπρίζ 60-120χλμ/ω με 4η σε 5,3 δευτερόλεπτα.


Η θέση οδήγησης, η απόκριση του γκαζιού, το «γλυκό» κιβώτιο και η βελούδινη λειτουργία του κινητήρα, θα σου επιτρέψουν να κινείσαι με άνεση μέσα στην κίνηση όπου συνήθως «παίζεις» πολύ με 1η-2α, ενώ παρά το γεγονός ότι το κόψιμο του τιμονιού δεν είναι πολύ μεγάλο, το σχετικά μικρό του μήκος και η οξεία γωνία κάστερ (25°) θα σε διευκολύνουν στην διήθηση.

Η θέση οδήγησης, η απόκριση του γκαζιού, το «γλυκό» κιβώτιο και η βελούδινη λειτουργία του κινητήρα, θα σου επιτρέψουν να κινείσαι με άνεση μέσα στην κίνηση όπου συνήθως «παίζεις» πολύ με 1η-2α, ενώ παρά το γεγονός ότι το κόψιμο του τιμονιού δεν είναι πολύ μεγάλο, το σχετικά μικρό του μήκος και η οξεία γωνία κάστερ (25°) θα σε διευκολύνουν στην διήθηση.

Εάν λοιπόν μπορείς να συμβιβαστείς με τον κλασικό "εχθρό" των γυμνών στην εθνική που δεν είναι άλλος από τον αέρα, θα μπορέσεις να ταξιδέψεις άνετα και στον αυτοκινητόδρομο, ενώ το αναπόσπαστο κομμάτι των καθημερινών μετακινήσεων, γίνεται από καθαρά διαδικαστικό, διασκεδαστικό. Οι αλλαγές που έχει δεχθεί το μοντέλο για να πληρούνται τα Euro5+ πρότυπα είναι εμφανή από την στιγμή που θα πατήσεις την μίζα, καθώς παρά την εξαιρετική χροιά του κινητήρα, ο ήχος που καταφέρνει να βγει από την εξάτμιση είναι "φιμωμένος" και αρκετά χαμηλής έντασης. Το Traction Control είναι ένα ακόμη στοιχείο το οποίο θα έπρεπε να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για άλλες εταιρείες, καθώς είναι ένα από τα πιο καλορυθμισμένα που θα βρεις σε γυμνή μεσαία μοτοσυκλέτα (και όχι μόνο) στην αγορά. Δεν επεμβαίνει απότομα, περιορίζοντας την ολίσθηση αποτελεσματικά και «αθόρυβα», χωρίς να το καταλαβαίνεις πολλές φορές. Στην θέση 1 μάλιστα επιτρέπει ένα μικρό ποσοστό ολίσθησης σε ασφαλή επίπεδα, προσφέροντας απόλυτα ομαλή επιτάχυνση. Λειτουργεί και σαν περιοριστής σούζας, ενώ φυσικά μπορεί να απενεργοποιηθεί. &&&&Οι αναρτήσεις έχουν σχετικά σφικτή ρύθμιση και σε συνδυασμό με το αφρώδες της σέλας, σίγουρα θα νιώσεις τις πιο έντονες κακοτεχνίες της ασφάλτου, αναδεικνύοντας το σπορ DNA που έδωσε η Suzuki στο GSX-8S. Οδηγώντας όμως σε στριφτερές διαδρομές θα λάβεις την ανταμοιβή σου, με το μπροστινό να δίνει περίσσεια πληροφόρηση στον αναβάτη, χωρίς να εμφανίζει μεγάλη βύθιση όταν πέφτεις στα φρένα και το αμορτισέρ να προσφέρει σταθερότητα σε δυνατές επιταχύνσεις στην έξοδο των στροφών. Οι δυνατότητες τις μοτοσυκλέτας ξεπερνούν κατά πολύ αυτές του μέσου αναβάτη, επιτρέποντάς του να τις εξελίξει πάνω στην σέλα της, ενώ είναι σταθερή σε μεγάλες κλίσεις και υψηλές ταχύτητες. Το λιθαράκι του σε αυτό έχει βάλει το μεταξόνιο των 1,465χλστ, το οποίο έχει φέρει την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας. Τέλος η αίσθηση που δίνουν τα φρένα είναι πολύ καλή, με το αρχικό δάγκωμα να είναι ισχυρό χωρίς να τρομάζει και την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας από τα 100χλμ/ω να έρχεται σε 44 μέτρα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.

Προτιμήσαμε την χρήση του B Mode, στο οποίο η απόκριση του γκαζιού είναι λίγο πιο ήπια από ότι στο A, με την ελαστικότητα και την απόδοση ροπής του κινητήρα να σου επιτρέπουν να ξεχάσεις την 1η σχέση ακόμα και σε πυκνή κίνηση αν το επιθυμείς. Η λειτουργία του αμφίδρομου Quickshifter είναι υποδειγματική, ενώ σκορτσαρίσματα και ενοχλητικοί κραδασμοί είναι απλώς άφαντοι σε όλο το φάσμα των στροφών του εξαιρετικού αυτού κινητήρα.

Προτιμήσαμε την χρήση του B Mode, στο οποίο η απόκριση του γκαζιού είναι λίγο πιο ήπια από ότι στο A, με την ελαστικότητα και την απόδοση ροπής του κινητήρα να σου επιτρέπουν να ξεχάσεις την 1η σχέση ακόμα και σε πυκνή κίνηση αν το επιθυμείς. Η λειτουργία του αμφίδρομου Quickshifter είναι υποδειγματική, ενώ σκορτσαρίσματα και ενοχλητικοί κραδασμοί είναι απλώς άφαντοι σε όλο το φάσμα των στροφών του εξαιρετικού αυτού κινητήρα.

Σελίδα 1Suzuki GSX-8S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BMW
AUTOAGORA