Επιθετικός σχεδιασμός και ποιότητα "Made in Japan".
Κινητήρας Euro5+ με 83 άλογα και 78Nm ροπής.
Ανεστραμμένο πιρούνια και monoshock Kayaba.
Πλήρης ακινητοποίηση από 100-0χλμ σε 44 μέτρα.
+: Εμφάνιση, Ροπάτος κινητήρας, Τιμή -: «Λιτή οθόνη», Σκληρή σέλα
Όταν ο λόγος έρχεται στα μεσαία γυμνά, το Suzuki GSX-8S είναι ένα δυνατό outsider που δικαίως κερδίζει σιγά-σιγά έδαφος, ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία. Με έναν εξαιρετικό δικύλινδρο κινητήρα που φέρνει την ροπή σε πρώτο πλάνο, μπορεί άνετα να γίνει το καθημερινό σου όχημα, κάνοντας τις μετακινήσεις σου άκρως διασκεδαστικές.
Με τη νέα τάση στην μεσαία κατηγορία να έχει φέρει καταιγισμό δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων, η Suzuki έχει το δικό της δυνατό «χαρτί», το οποίο δεν είναι άλλο από τον κινητήρα 776cc που συναντάμε στα σπορ GSX-8S/R (προσεχώς και στα Retro Τ & ΤΤ) και τα Adventure V-Strom 800/DE. Έχοντας ήδη δοκιμάσει το GSX-8S όταν πρωτοήρθε σαν μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα το 2023, φρεσκάρουμε την μνήμη μας με την Euro5+ έκδοση σε νέα χρώματα, η οποία έρχεται μάλιστα σε ακόμα πιο προσιτή τιμή μόλις κάτω από τα 9 χιλιάρικα.