LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Suzuki GSX-8S - Test

Διαβάστηκε από 2.198 αναγνώστες (15/10/2025)
Suzuki GSX-8S - Test
4 Φωτογραφίες »

Suzuki GSX-8S - Test

Επιθετικός σχεδιασμός και ποιότητα "Made in Japan".
Κινητήρας Euro5+ με 83 άλογα και 78Nm ροπής.
Ανεστραμμένο πιρούνια και monoshock Kayaba.
Πλήρης ακινητοποίηση από 100-0χλμ σε 44 μέτρα.

mototriti Team

SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!

Τιμή: 8.995 ευρώ

+
: Εμφάνιση, Ροπάτος κινητήρας, Τιμή
-: «Λιτή οθόνη», Σκληρή σέλα

Όταν ο λόγος έρχεται στα μεσαία γυμνά, το Suzuki GSX-8S είναι ένα δυνατό outsider που δικαίως κερδίζει σιγά-σιγά έδαφος, ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία. Με έναν εξαιρετικό δικύλινδρο κινητήρα που φέρνει την ροπή σε πρώτο πλάνο, μπορεί άνετα να γίνει το καθημερινό σου όχημα, κάνοντας τις μετακινήσεις σου άκρως διασκεδαστικές.

Με τη νέα τάση στην μεσαία κατηγορία να έχει φέρει καταιγισμό δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων, η Suzuki έχει το δικό της δυνατό «χαρτί», το οποίο δεν είναι άλλο από τον κινητήρα 776cc που συναντάμε στα σπορ GSX-8S/R (προσεχώς και στα Retro Τ & ΤΤ) και τα Adventure V-Strom 800/DE. Έχοντας ήδη δοκιμάσει το GSX-8S όταν πρωτοήρθε σαν μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα το 2023, φρεσκάρουμε την μνήμη μας με την Euro5+ έκδοση σε νέα χρώματα, η οποία έρχεται μάλιστα σε ακόμα πιο προσιτή τιμή μόλις κάτω από τα 9 χιλιάρικα.


 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BMW
AUTOAGORA