
Το BMW F 900 R χρειάζεται λιγότερο από 40 μέτρα για πλήρη ακινητοποίηση.
Στα 3,2 και 3,4 δ. τα Triumph Street Triple και BMW F 900 R κονταροχτυπιούνται στο 0-100 χλμ./ώρα.
Με τιμές που ξεκινούν από 8.490, το πιο προσιτό είναι το CFMOTO.
Naked όλα αλλά με διαφορετικές φιλοσοφίες και commuter friendly.
SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!
Η κατηγορία των naked μοτοσυκλετών ήταν και είναι δημοφιλής στους απανταχού μοτοσυκλετιστές. Ο λόγος είναι ότι προσφέρουν οδηγική απόλαυση, ενώ παράλληλα διατηρούν και τα commute στοιχεία τους έτσι ώστε να μπορείς να της οδηγείς καθημερινά χωρίς να σε κουράζουν, όπως μια supersport (που έχουν πιο σκυφτή θέση οδήγησης και πιο «απόλυτη» συμπεριφορά στο δρόμο). Για τις ανάγκες του άρθρου εμείς συγκεντρώσαμε τις 5 «γυμνές» μοτοσυκλέτες έως 900 κυβικά εκατοστά με τις καλύτερες επιδόσεις στο φρενάρισμα, στοιχείο ιδιαιτέρως σημαντικό, καθώς πρόκειται για μοτοσυκλέτες που έχουν και εξαιρετικές επιδόσεις και μεγάλες ιπποδυνάμεις. Το μοντέλο που σημείωσε την καλύτερη επίδοση είναι το BMW F 900 R, εφόσον χρειάστηκε μόλις 39,8 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χιλιόμετρα / ώρα. Στα 41,2 μέτρα σταμάτησε το Suzuki GSX-8S, στα 42 το Triumph Street Triple RS και στα 42,1 και 42,3 μέτρα τα CFMOTO 800 NK ADVANCED και Ducati Streetfighter V2 αντίστοιχα.
| Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp | 0 - 100 Km/h (sec.) | 100 - 0 Km/h (Μέτρα) | Κατανάλωση |
|---|---|---|---|---|---|---|
| BMW F 900 R | 9150 | 895 | 105 | 3,4 | 39,8 | 5 |
| SUZUKI GSX-8S | 8995 | 776 | 81,8 | 4 | 41,2 | 5,7 |
| TRIUMPH STREET TRIPLE RS | 14490 | 765 | 130 | 3,2 | 42 | 6,4 |
| CFMOTO 800 NK ADVANCED | 8490 | 799 | 94 | 3,73 | 42,1 | 5 |
| DUCATI STREETFIGHTER V2 | 18880 | 890 | 120 | 3,5 | 42,3 | 5,7 |
Όπως προαναφέραμε οι μοτοσυκλέτες της λίστας είναι πολυχρηστικές και ικανότατες, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις και στην επιτάχυνση, πέρα από την πέδηση όπως είδαμε και πιο πάνω. Και οι πέντε χρειάζονται το πολύ 4 δευτερόλεπτα για να γράψουν τριψήφιο αριθμό στο κοντέρ, δείχνοντας ξεκάθαρα τις sport καταβολές τους. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το μοντέλο Street Triple RS της Triumph και το F 900 R της BMW κονταροχτυπιούνται καθώς χρειάστηκαν μόλις 3,2 και 3,4 δευτερόλεπτα για να πιάσουν τα πρώτα 100 χιλιόμετρα / ώρα. Αντίστοιχα, το Ducati Streetfighter V2 βρίσκεται μιαν ανάσα πιο πίσω, ολοκληρώνοντας την δοκιμασία στα 3,5 δ., ενώ στις εναπομείναντες θέσεις βλέπουμε με 3,7 δ. το 800 ΝΚ ADVANCED και με 4 δ. το GSX-8S. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, αλλά σε καμία από τις παραπάνω μοτοσυκλέτες δεν θα νιώσεις ότι υστερεί σε ισχύ ή σε απόκριση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών καλά κρατεί, και αυτό μόνο προς όφελος των αναβατών, καθώς πλέον οι εταιρείες προσφέρουν πληθώρα μοντέλων για όλα τα πορτοφόλια. Στον αγώνα της οικονομίας, το πιο προσιτό από τα πέντε είναι το CFMOTO 800 NK ADVANCED, με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 8.490 ευρώ. Με μικρή διαφορά ακολουθεί το Suzuki GSX-8S, στα 8.995 ευρώ, και λίγο πιο πάνω το BMW F 900 R, με την τιμή του να ανέρχεται στα 9.150 ευρώ. Στις υπόλοιπες δύο θέσεις, βρίσκουμε τις πιο premium επιλογές της λίστας, με τις τιμές τους να κινούνται στο άνω άκρο του τιμολογιακού φάσματος: το Triumph Street Triple RS στα 14.490 ευρώ και το Ducati Streetfighter V2 στα 18.800 ευρώ. Και οι πέντε κουβαλούν μαζί τους πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, τον οποίο μπορείς να δεις αναλυτικά στον πίνακα, κάνοντας κλικ στο μοντέλο που σε ενδιαφέρει.
Μπορεί οι προαναφερθέντες μοτοσυκλέτες να ανήκουν στην ίδια κατηγορία, ωστόσο ενώ μοιράζονται πολλά κοινά χαρακτηριστικά ως προς την οδηγική συμπεριφορά, έχουν και αρκετά που τις διαφοροποιεί. Ουσιαστικά τα CFMOTO, BMW και Suzuki είναι τα μοντέλα που θα σε εξυπηρετήσουν καλύτερα σε καθημερινή χρήση καθώς είναι πιο φιλικά, ενώ τα Triumph και Ducati έχουν πιο racing προσανατολισμό και θα ξεδιπλώσουν τις χάρες τους, κυρίως στην πίστα. Ότι και να επιλέξεις παρόλα αυτά, οι καταναλώσεις τους είναι φυσιολογικές, βέβαια αυτό εξαρτάται από το δεξί χέρι του εκάστοτε αναβάτη και τους ρυθμούς με τους οποίους κινείται. Για τα πρακτικά, τα CFMOTO και BMW θα κάψουν 5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, στα 5,7 λίτρα θα κυμανθούν οι καταναλώσεις του Ducati και του Suzuki και στα 6,4 λ. / 100 χλμ. το Triumph.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.