Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020

  • Test: BMW F 900 R 2020
  • Test: BMW F 900 R 2020
  • Test: BMW F 900 R 2020
  • Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R

Η νέα BMW F900R κάνει δυναμική είσοδο στην κατηγορία των naked 900 κυβικών, παίζοντας νότες υψηλής έντασης και προσελκύοντας τον αναβάτη να απολαύσει τον ολοκληρωμένο, έντονο χαρακτήρα της.


Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τιμή: Από 9.240 ευρώ (έκδοση δοκιμής: 12.170 ευρώ)

Test: BMW F 900 R 2020

Test: BMW F 900 R 2020


Τι νέο φέρνει

    Test: BMW F 900 R 2020

    Test: BMW F 900 R 2020

  • Υπερκυβισμός στα 895 κ.εκ.
  • Νέο πλαίσιο τύπου γέφυρας
  • Οθόνη TFT και σύστημα πολυμέσων στον βασικό εξοπλισμό
  • Κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού
+: Οδηγική συμπεριφορά, ροπή μοτέρ, κατανάλωση, εξτρά εξοπλισμός
-: Φινίρισμα σε σημεία, μικρό ρεζερβουάρ

Η BMW παρουσίασε πέρσι, τα F900XR και F900R εγκαινιάζοντας μια νέα «οικογένεια» στην γκάμα της. Με «πυρήνα» τον νέο δικύλινδρο κινητήρα των 900 κυβικών και ένα νέο πλαίσιο, η γερμανική εταιρεία έριξε τα μοντέλα στο «στίβο μάχης» δύο πολύ απαιτητικών κατηγοριών: Τα sport tourers και τα naked. Με το σπορ/τουριστικόF900XR να αποσπά πολύ καλή κριτική ικανοποιώντας μας απόλυτα, ήρθε τώρα και η σειρά του F900R, που κατατάσσεται στα roadsters. Ας γνωριστούμε…

Δείτε το βίντεο μας από την δοκιμή του BMW F 900 R



 

Εμφάνιση-ποιότητα

Ανεση-εργονομία

Κινητήρας

Ηλεκτρονικά-εξοπλισμός

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Οδηγώντας

Η άποψη μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »