Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
  • Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
  • Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
  • Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
  • Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
  • Suzuki VSTROM 800 DE - Τest

Suzuki VSTROM 800 DE - Τest

- Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με 83,1 ίππους, 3 χαρτογραφήσεις και σύστημα εύκολης εκκίνησης
- Ακτινωτοί τροχοί 21" και 17" για έντονο off-road χαρακτήρα
- Νέα επιθετική σχεδίαση
- Οθόνη TFT 5", Traction Control 4 επιπέδων, ΑBS που μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό και σύστημα υποβοήθησης χαμηλών στροφών

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Τιμή: 12.195 ευρώ

+: Κινητήρας, πολυδιάστατος χαρακτήρας με ισορροπία ρόλων ανάμεσα σε άσφαλτο και χώμα
-: Προστασία ζελατίνας, έλλειψη συνδεσιμότητας
 
 Μπορεί το Best Seller της Suzuki να πήρε το όνομά του από τον V κινητήρα, όμως η ιαπωνική εταιρία θέλει να αποδείξει ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει και όταν το V αναφέρεται απλώς στον Versatile χαρακτήρα του. Υιοθετώντας όλα τα χαρακτηριστικά που έχουν κάνει δημοφιλή την κατηγορία των μεσαίων Adventure, το νέο VSTROM 800 DE γεφυρώνει το κενό μεταξύ 650 και 1050 αφήνοντας πίσω του κάθε προκατάληψη, έτοιμο να χαράξει τη δική του πορεία σε άσφαλτο αλλά και χώμα. 

Έχουν περάσει περισσότερα από 20 χρόνια από τη στιγμή που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το VSTROM, με τον κινητήρα V να πρωταγωνιστεί σε κάθε γενιά, τόσο στο 650 όσο και στο μεγαλύτερο 1000άρι. Οι εποχές όμως αλλάζουν και πλέον οι δικύλινδροι εν σειρά είναι αυτοί που κατακλύζουν τη μεσαία κατηγορία, καθώς συνδυάζουν τη γλυκιά-ροπάτη λειτουργία, με απόδοση που μπορεί εύκολα να καλύψει τις απαιτήσεις των μεσαίων Adventure μοτοσυκλετών και όχι μόνο. Γνωρίζοντάς το αυτό, η Suzuki δεν θα μπορούσε να μείνει για πολύ έξω από το παιχνίδι, αφήνοντας τους ανταγωνιστές να αλωνίζουν μόνοι.

Παρουσίασε λοιπόν ένα διαφορετικό VSTROM, το οποίο δεν έρχεται για να αντικαταστήσει το 650 ή το 1050 αλλά για να μεγαλώσει την γκάμα σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής, έχοντας τον πολυδιάστατο χαρακτήρα σε πρώτο πλάνο, αλλά και το χωμάτινο στοιχείο πιο έκδηλο από ποτέ. Μοναδικός σκοπός, να πρωταγωνιστήσει αλλά και να αγαπηθεί εξίσου με τα προηγούμενα VSTROM από τους Έλληνες αναβάτες, μιας και η συγκεκριμένη κατηγορία ταιριάζει 100% στη χώρα μας.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά