LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 9.714 αναγνώστες (15/10/2025)
Το «άστρο» του GSX-8S είναι σίγουρα ο κινητήρας του, ο οποίος όταν κυκλοφόρησε το 2023, ήταν ο πρώτος στην αγορά με ένα πρωτοποριακό σύστημα διπλού αντικραδασμικού άξονα. Παραμένει στα 776cc με 2 επικ
2 Φωτογραφίες »

Το «άστρο» του GSX-8S είναι σίγουρα ο κινητήρας του, ο οποίος όταν κυκλοφόρησε το 2023, ήταν ο πρώτος στην αγορά με ένα πρωτοποριακό σύστημα διπλού αντικραδασμικού άξονα. Παραμένει στα 776cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που του προσδίδουν ήχο και λειτουργία που θυμίζει V2 διάταξη.

Το «άστρο» του GSX-8S είναι σίγουρα ο κινητήρας του, ο οποίος όταν κυκλοφόρησε το 2023, ήταν ο πρώτος στην αγορά με ένα πρωτοποριακό σύστημα διπλού αντικραδασμικού άξονα. Παραμένει στα 776cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που του προσδίδουν ήχο και λειτουργία που θυμίζει V2 διάταξη. Παρά την συμμόρφωση με τα Euro5+ πρότυπα, εξακολουθεί να αποδίδει 83 άλογα στις 8.500σαλ και 78Nm ροπής στις 6.800σαλ, με την έμφαση να δίνεται ξεκάθαρα στην ροπή, η οποία είναι "γεμάτη" σε όλο το φάσμα των στροφών και όχι τόσο στα νούμερα της ιπποδύναμης. Την βουτυρένια λειτουργία του οφείλει στους δύο αντικραδασμικούς άξονες που αποκτά, σε ίση απόσταση από τον στρόφαλο και σε γωνία 90° μεταξύ τους, με ειδικά μελετημένα βαρίδια ώστε να εξαλείφεται το μεγαλύτερο ποσοστό των κραδασμών από την στροφική κίνηση του στροφάλου και την παλινδρομική των πιστονιών. Τα τελευταία είναι σφυρήλατα εξυπηρετώντας την αντοχή και την μείωση του βάρους, ενώ οι αλουμινένιοι κύλινδροι έχουν τοιχώματα με επίστρωση SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material), παρουσιάζοντας μειωμένη τριβή, αποτελεσματικότερη απαγωγή θερμότητας και άρα ενισχυμένη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Αξίζει επίσης να αναφερθεί, ότι υπάρχει και ξεχωριστό ψυγείο λαδιού, όπως στο GSX-R, το οποίο σταθεροποιεί την καύση και προσφέρει σταθερή απόδοση ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.


Παρά την συμμόρφωση με τα Euro5+ πρότυπα, εξακολουθεί να αποδίδει 83 άλογα στις 8.500σαλ και 78Nm ροπής στις 6.800σαλ, με την έμφαση να δίνεται ξεκάθαρα στην ροπή, η οποία είναι

Παρά την συμμόρφωση με τα Euro5+ πρότυπα, εξακολουθεί να αποδίδει 83 άλογα στις 8.500σαλ και 78Nm ροπής στις 6.800σαλ, με την έμφαση να δίνεται ξεκάθαρα στην ροπή, η οποία είναι "γεμάτη" σε όλο το φάσμα των στροφών και όχι τόσο στα νούμερα της ιπποδύναμης.

Η διαχείριση του γκαζιού γίνεται με σύστημα Ride by Wire που ρυθμίζει το άνοιγμα των πεταλούδων 42χλστ και προσφέρει στον αναβάτη αυθεντική αίσθηση στο γκάζι, χωρίς να εμφανίζει σκορτσαρίσματα. Το καύσιμο κατανέμεται ομοιόμορφα στον θάλαμο καύσης χάρη στα υψηλής πίεσης μπεκ (49psi) με 10 οπές και υπάρχουν 3 διαφορετικά Riding Modes με διαφορετική απόκριση γκαζιού. Υπάρχει επίσης Traction Control ρυθμιζόμενο ως προς 3 επίπεδα που απενεργοποιείται πλήρως, Low RPM Assist που ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα όταν κουμπώνει η 1η για πιο εύκολες εκκινήσεις και Easy Start που εκκινεί τον κινητήρα με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας. Η μοτοσυκλέτα έρχεται με ένα αμφίδρομο Quickshifter στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στις μετρήσεις μας σημείωσε μέση κατανάλωση στα 5,7λ/100χλμ. Στο ταξίδι αυτή έπεσε λίγο πιο χαμηλά στα 5,5λ/100χλμ, ενώ με οικονομική οδήγηση μπορεί να πέσει ακόμα και στα 4,5. Έτσι με το ρεζερβουάρ 14 λίτρων έχει αυτονομία 240-300 χιλιομέτρων.

Σελίδα 1Suzuki GSX-8S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BMW
AUTOAGORA