Το «άστρο» του GSX-8S είναι σίγουρα ο κινητήρας του, ο οποίος όταν κυκλοφόρησε το 2023, ήταν ο πρώτος στην αγορά με ένα πρωτοποριακό σύστημα διπλού αντικραδασμικού άξονα. Παραμένει στα 776cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που του προσδίδουν ήχο και λειτουργία που θυμίζει V2 διάταξη.
Παρά την συμμόρφωση με τα Euro5+ πρότυπα, εξακολουθεί να αποδίδει 83 άλογα στις 8.500σαλ και 78Nm ροπής στις 6.800σαλ, με την έμφαση να δίνεται ξεκάθαρα στην ροπή, η οποία είναι "γεμάτη" σε όλο το φάσμα των στροφών και όχι τόσο στα νούμερα της ιπποδύναμης.