Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος 4Τ, 1Κ, Α-E/Ψ, 2β
    Κυβισμός (κ.εκ.) 349
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 75 Χ 85,5
    Συμπίεση (:1) 9,5
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 20 / 6.100
    Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) 2,75 / 4.000
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
    Τύπος Ατσάλινο διπλό περιμετρικό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ.
    Διαδρομή (χλστ.) 130
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.) 102
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 2Ε
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/270, 1Ε
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε 110/70-17
    Ελαστικό Π 140/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.) Δ.Α
    Πλάτος (χλστ.) Δ.Α
    Μεταξόνιο (χλστ.) Δ.Α
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790
    Βάρος (κιλά) 181
    Εξοπλισμός  
    ABS / Ρυθμ. Ν / Ο
    Τraction Control / Ρυθμ. Ο
    Στροφόμετρο Ο
    Immobilizer Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού Ο
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη βενζίνης Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο
    Πλάγιο σταντ Ν
    Κεντρικό σταντ Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν / Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν

    Σελίδα 1Royal Enfield HNTR 350 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά