Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Είναι φυσιολογικό να περάσεις λίγη ώρα χαζεύοντας το HNTR 350 για να ανακαλύψεις τις λεπτομέρειες στον σχεδιασμό και την κατασκευή του. Όσο περισσότερο όμως το κοιτάς, τόσο περισσότερο θέλεις να βρεθείς στη σέλα του. Γυρίζοντας το διακόπτη της μίζας ξεκινούν οι «βαριές» πιστονιές του μονοκύλινδρου με τον ήχο από την εξάτμιση να είναι απολαυστικός ακόμα και στο ρελαντί. Κουμπώνεις 1η στο θετικό κιβώτιο, αφήνεις τη μανέτα του συμπλέκτη με τη μαλακή αίσθηση και απολαμβάνεις την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την ευελιξία που προσφέρει το πιο κοντό μεταξόνιο σε σχέση με τα Meteor και Classic.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Το χαμηλό κέντρο βάρους και η συνολική γεωμετρία συνθέτουν ένα ευκολοδήγητο σύνολο που είναι ιδανικό για όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο των δυο τροχών. Η απόδοση του κινητήρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά οι απόλυτες επιδόσεις δεν ταιριάζουν  έτσι κι αλλιώς με τη ρετρό φιλοσοφία. Σε αυτό που διαπρέπει είναι η ελαστικότητά του που σου επιτρέπει να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω και ξεχνάς τα συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα μέσα στην πόλη. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός ανταποκρίνεται γλυκά σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, που γίνεται μια εθιστική διαδικασία με χαρακτηριστική ηχητική υπόκρουση του τελικού. Λατρεύει να κινείται σε ταχύτητες κοντά στα 100 χιλιόμετρα, με πλήρη απουσία κραδασμών, ενώ αν επιμείνεις στο γκάζι, το κοντέρ θα δείξει κάτι παραπάνω από 120 χλμ./ώρα.



Στην άνετη σέλα του απολαμβάνεις στο έπακρο την αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει και ψάχνεις πιο μακρινές διαδρομές, ώστε να οδηγήσεις περισσότερη ώρα. Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, χωρίς να είναι υπερβολικά μαλακές, ενώ προσφέρουν σταθερότητα τόσο στον ανοιχτό δρόμο, όσο και στο πιο σφικτό, επαρχιακό στροφιλίκι, ακόμα κοντά στην τελική του. Τα φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και αρκετά καλή αίσθηση, ενώ μπορούν να διαχειριστούν με άνεση τα 181 κιλά της μοτοσυκλέτας με την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 48 μέτρα.  

Σελίδα 1Royal Enfield HNTR 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά