Aνεση – εργονομία
Aνεση – εργονομία
Aνεση – εργονομία
Aνεση – εργονομία
Aνεση – εργονομία
  • Aνεση – εργονομία
  • Aνεση – εργονομία
  • Aνεση – εργονομία
  • Aνεση – εργονομία
  • Aνεση – εργονομία

Aνεση – εργονομία

Η μονοκόμματη σέλα έχει πλούσιο και μαλακό αφρώδες με τη χαμηλή απόσταση από το έδαφος (790 χιλιοστά) να είναι σύμμαχος των αναβατών επιτρέποντας στα πόδια να πατούν σταθερά στο έδαφος, ανεξάρτητα από το ανάστημά τους. Τιμόνι και μαρσπιέ φέρνουν το σώμα σε πιο όρθια θέση σε σχέση με τα Meteor 350 και Classic 350, με τα οποία μοιράζεται κοινά δομικά στοιχεία και αυτό διαφοροποιεί την αίσθηση κατά την οδήγηση. Το HNTR 350 διαθέτει  θύρα USB στο τιμόνι για φόρτιση συσκευών, ενώ το καπάκι στη δεξιά πλευρά κρύβει έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο για χαρτιά, εργαλεία και μικροαντικείμενα. Οι διακόπτες είναι ποιοτικοί και απλοί στη χρήση τους με τους περιστροφικούς για μίζα και φώτα να δίνουν μια ξεχωριστή νότα.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Το στρογγυλό όργανο έχει αναλογικό ταχύμετρο και μια ψηφιακή LCD οθόνη στο κέντρο του που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως ρολόι, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, ένδειξη οικονομικής οδήγησης «ECO», μερικό και ολικό χιλιομετρητή. Στον κατάλογο των έξτρα υπάρχει και το σύστημα Tripper που συνδέεται με το κινητό σου μέσω Bluetooth, για να έχεις πλοήγηση στροφή – στροφή. Στο στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνεται και κεντρικό σταντ, αλλά είναι δύσχρηστο, αφού ο σχεδιασμός και η τοποθέτησή του, απαιτούν να βάλεις αρκετή δύναμη για να σηκώσεις τη μοτοσυκλέτα σε αυτό. Ο κατάλογος των αξεσουάρ περιλαμβάνει μικρή ζελατίνα, προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, καθρέπτες και άλλα.  

Σελίδα 1Royal Enfield HNTR 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά