Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
  • Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
  • Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Το ατσάλινο πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς είναι μονόδρομος σε τέτοιας φιλοσοφίας κατασκευές όπου το ζητούμενο είναι η «αυθεντική» εμφάνιση. Συνδυάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός με τις κλασικές φούσκες στα καλάμια και δυο αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων σε 6 θέσεις. Στον τομέα των φρένων έχουμε έναν δίσκο 300 χιλ. εμπρός και έναν 270 πίσω με τις δαγκάνες να έχουν την υπογραφή της Bybre, θυγατρική της Brembo. Στο HNTR 350 έχουν χρησιμοποιηθεί ζάντες αλουμινίου που «ντύνονται» με tubeless ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 140/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Royal Enfield HNTR 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά