Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

To SRK 400 κερδίζει τις εντυπώσεις “από τα αποδυτήρια” χάρη στη μοντέρνα και νεανική εμφάνισή του, όμως από τα πρώτα χιλιόμετρα αποδεικνύει ότι έχει πολλά παραπάνω να προσφέρει και δεν πρόκειται απλά για μια ακόμα επιλογή σε μια δημοφιλή κατηγορία. Μέσα στον αστικό ιστό, εντυπωσιάζει με τους χρόνους που καλύπτει τις αποστάσεις από φανάρι σε φανάρι, όχι μόνο λόγω του ισχυρού κινητήρα, αλλά κυρίως της ευελιξίας του. Το στενό τιμόνι με το ικανοποιητικό κόψιμο σου επιτρέπει να ελίσσεσαι με απίστευτη ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα ροκανίζοντας τις αποστάσεις και κερδίζοντας χρόνο στις μετακινήσεις σου. Αν θέλεις να οδηγήσεις χαλαρά και πιο "commuterάδικα", η κορυφαία ελαστικότητα του κινητήρα σου επιτρέπει να έχεις δυο σχέσεις πάνω και μπορείς να ανοίξεις το γκάζι με 6η από τα 50 χλμ./ώρα χωρίς ίχνος σκορτσαρίσματος. Αν πάλι αποφασίσεις να ξεδιπλώσεις τον σπορ χαρακτήρα του, θα διαπιστώσεις ότι το δικύλινδρο σύνολο αποδίδει γραμμικά και απρόσκοπτα μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου με έναν απολαυστικό ήχο από το τελικό της εξάτμισης να συνοδεύει κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Ο μαλακός συμπλέκτης σε συνδυασμό με το θετικό κούμπωμα του κιβωτίου κάνουν παιχνιδάκι τις αλλαγές ταχυτήτων και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν πριν το καταλάβεις. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα / ώρα από στάση έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα, ενώ αν επιμείνεις θα δεις 180 χλμ. τελικής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Στα πιο κλειστά κομμάτια είναι σκέτη απόλαυση, καθώς η ακαμψία του πλαισίου σε συνδυασμό με την ελαφρώς σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται ακαριαία με τη μοτοσυκλέτα να διατηρεί την τροχιά που έχεις χαράξει, ενώ τα επώνυμα ελαστικά προσφέρουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και μπορείς να διατηρείς υψηλές ταχύτητες μέσα στο εσωτερικό της στροφής. Το SRK 400 παρέχει υψηλό επίπεδο διασκέδασης, αντίστοιχο με πιο εξειδικευμένες κατασκευές. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα και είναι αποτελεσματικά σύμφωνα με το V-Box, καθώς χρειάζονται 44,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα, ενώ η σύγχρονη μονάδα του ABS λειτουργεί εξαιρετικά επεμβαίνοντας μόνο όπου χρειάζεται.

Σελίδα 1QJMOTOR SRK 400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά