Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα συναντάμε συνήθως σε πολύ ακριβότερες κατασκευές, όμως το SRK 400 υιοθετεί τη συγκεκριμένη λύση και μάλιστα οι μηχανικοί της QJMOTOR φρόντισαν να το αναδείξουν όχι μόνο έχοντάς το σε κοινή θέα, αλλά και βάφοντάς το σε μια όμορφη και ιδιαίτερη πορτοκαλί απόχρωση. Το ψαλίδι είναι κι αυτό κατασκευασμένο από παρόμοιους σωλήνες κυκλικής διατομής διαμορφωμένους σε gull arm σχεδίαση και αποτελεί νοητή συνέχεια του πλαισίου. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών, με ωφέλιμη διαδρομή 125 χιλ., ενώ στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας δεσπόζει το έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ που εδράζεται στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό.


Η επόμενη έκπληξη μας περίμενε στα φρένα καθώς δυο δίσκους εμπρός και μάλιστα σε σχήμα “μαργαρίτα” σπάνια συναντάμε σε αυτή την κατηγορία. Έχουν διάμετρο 260 χιλιοστά και συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω έχουμε ίδιας σχεδίασης δίσκο 240 χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα. Για την ασφαλή πέδηση φροντίζει το δικάναλο ABS με τη μονάδα 9.1MB της Bosch.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1QJMOTOR SRK 400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά