• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο δρόμο

 

Vespa σημαίνει «Dolce Vita» ή «γλυκιά ζωή» με ότι αυτό συνεπάγεται: Ευκολία, ξεγνοιασιά, στυλ, καλοπέραση. Από την πρώτη στιγμή η Vespa προσέφερε όλα αυτά και η GTS300 του 2019 δεν αποτελεί εξαίρεση. Η πρώτη εντύπωση που λαμβάνει κανείς είναι αυτή του καλού ζυγίσματος του μοντέλου, που σηκώνεται εύκολα από το πλάγιο σταντ και ανεβοκατεβαίνει εξίσου εύκολα στο κεντρικό. Εκκινώντας τον κινητήρα, προσέχεις αμέσως την αθόρυβη και ομαλή, χωρίς κραδασμούς λειτουργία του. Ο HPE των 300 κυβικών πρωταγωνιστεί στον χαρακτήρα της GTS Supertech. Η άμεση απόκριση στο γκάζι, η άριστη κλιμάκωση της CVT μετάδοσης και η μεγάλη διαθέσιμη ισχύς, χαρίζουν ζωηρές επιταχύνσεις όταν τις ζητήσετε, σε σημείο μάλιστα που οι πιο «ανήσυχοι» αναβάτες θα ενθουσιαστούν. Φυσικά, αυτό σημαίνει ότι εντός πόλης, οι προσπεράσεις είναι πανεύκολες και ταχύτατες. Το ASR επαγρυπνεί, έτοιμο να σταματήσει κάθε τάση ολίσθησης του πίσω τροχού σε γλιστερό οδόστρωμα, με την επέμβασή του να κρίνεται εξαιρετική σε θέμα ταχύτητας και ομαλότητας δράσης. Με μια τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 126 πραγματικά χλμ/ώρα (130 στο κοντέρ, όπου επεμβαίνει κόφτης), η GTS300 θα πει το «ναι» και σε διελεύσεις από τον αυτοκινητόδρομο.

To μοντέλο χαρακτηρίζεται από γρήγορη απόκριση στο τιμόνι και εδώ, οι τροχοί των 12 ιντσών παίζουν σημαντικό ρόλο. Το scooter αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση χωρίς ο αναβάτης να βάλει μεγάλες δυνάμεις στο τιμόνι –αν έχετε συνηθίσει από μοτοσυκλέτα, η σβελτάδα θα σας ξαφνιάσει στην αρχή, αλλά θα τη συνηθίσετε γρήγορα. Το κόψιμο του τιμονιού είναι πολύ μεγάλο και, μαζί με την ταχύτητα ελιγμών της, η Vespa «εξαφανίζεται» αβίαστα μέσα σε συνθήκες πυκνής κίνησης και δεν θα κολλήσει πουθενά. Όταν οι δρόμοι είναι πιο ανοιχτοί, ο αναβάτης απολαμβάνει υψηλή σταθερότητα και πραγματικά πολυτελή αίσθηση κύλισης –κάτι στο οποίο, συμβάλλει η εμπρός ανάρτηση υστερούντα βραχίονα. Στις στροφές, το GTS έχει γραμμική συμπεριφορά και προσφέρει όση αίσθηση χρειάζεται ο αναβάτης, για συνθήκες πόλης. Το κράτημα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και η GTS θα συμπεριφερθεί όπως πρέπει, σε πιο «σβέλτη» οδήγηση, αν αυτή χρειαστεί –εντός φυσικά κάποιων ορίων,  που θέτουν οι 12άρηδες τροχοί στους απότομους ελιγμούς. Οι αναρτήσεις παρουσιάζουν  καλή εικόνα, απορροφώντας ικανοποιητικά τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου και χαρίζουν στη Vespa πολύ καλή «βαθμολογία», σε σύγκριση με άλλα scooters της κατηγορίας. Μόνο οι διαδοχικές και έντονες ανωμαλίες του δρόμου, δεν θα προλάβουν να απορροφηθούν εξολοκλήρου, από τα αμορτισέρ του scooter. Τα φρένα υστερούν στο κομμάτι της αίσθησης στις μανέτες, όμως ικανοποιούν απόλυτα στην ισχύ που έχουν, είτε τα πιέσετε είτε όχι. Σε έντονη πέδηση, μάλιστα, η δράση κατά της βύθισης της εμπρός ανάρτησης, από τον υστερούντα βραχίονα, βελτιώνει την επιβράδυνση ακριβώς την στιγμή που χρειάζεται αποτρέποντας… λαχτάρες, για τον αναβάτη.  
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις