Η χαρακτηριστική εμπρός ανάρτηση του μονού υστερούντα βραχίονα προσφέρει anti-dive χαρακτηριστικά στην πέδηση αλλά και καλύτερη ποιότητα κύλισης.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Κατά την φιλοσοφία της «Vespone», η GTS 300 είναι κατασκευασμένη με την μέθοδο του «αυτοφερόμενου» οχήματος: Το πλαίσιο είναι… το ίδιο το scooter, αφού είναι φτιαγμένο από ατσάλι με συγκολλητές ενισχύσεις σε κρίσιμα σημεία της δομής του. Κατά αυτό τον τρόπο, ολόκληρο το όχημα συμβάλλει στην ίδια του την δοκιμή ακαμψία του, με αποτέλεσμα που είναι ορατό στην συμπεριφορά του μοντέλου στο δρόμο αλλά και στην αίσθηση ποιότητας στην κατασκευή. Η εμπρός ανάρτηση αναφέρεται επίσης στις αυθεντικές Vespa, αφού χρησιμοποιεί την διάταξη του μονού, υστερούντα βραχίονα με ένα αμορτισέρ. Πίσω, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση σε 4 διαφορετικές θέσεις. Στα φρένα συναντάμε 2 δίσκους των 220 χιλιοστών, εμπρός και πίσω, με δαγκάνες ενός εμβόλου σε κάθε περίπτωση και το σύστημα ABS 2 καναλιών, ολοκληρώνει την εγκατάσταση.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Μιχάλης

      75 χρόνια τώρα είναι το best commuter! εδώ πουλήσαμε το αντβέντσουρ και πήραμε βεσπάκι, να κάνουμε τη δουλειά μας με στυλ! τη διαφορά κάνει απο ποιον θα το αγοράσεις: εγώ το αγόρασα απο τον καλύτερο (Αρμακόλας)

        5