• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η σέλα προσφέρει άνεση και ευκολία πρόσβασης στο έδαφος.

Κάτω από την σέλα ο χώρος είνια αρκετά μεγάλος, αν και δεν χωρά full face κράνος. Θα θέλαμε και λίγο καλύτερη στεγανοποίηση του, καθώς κάποια νερά θα μπούν μέσα σε περίπτωση π.χ. πλυσίματος.

Η TFT οθόνη θέτει την Supertech σε άλλο επίπεδο τεχνολογίας και δυνατοτήτων για την κατηγορία της ξεκλειδώνοντας και πολλές μελλοντικές δυνατότητες.

Το ντουλαπάκι της ποδιάς κλειδώνει και ανοίγει με μια πίεση του κεντρικού διακόπτη. Βολεύει για πράγματα όπως κινητό και πορτοφόλι και έχει και παροχή USB.

Οι διακόπτες θυμίζουν τις παλιές Vespa. Ποιοτικά είναι απλά κορυφαίοι.

Οι διακόπτες θυμίζουν τις παλιές Vespa. Ποιοτικά είναι απλά κορυφαίοι.

Ανεση-εργονομία

 

H άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη είναι καλά μελετημένες στην περίπτωση της GTS 300. Αρχής γενομένης από την νέα σέλα, το σχήμα της φαίνεται στενό στο μάτι, όμως στηρίζει καλά τον αναβάτη, προσφέροντας του και μια κάποια ελευθερία τοποθέτησης κατά μήκος. Στο εμπρός της μέρος, τα έντονα «κοψίματα» της διευκολύνουν την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Το μέτριο προς μαλακό αφρώδες γέμισμα σε συνδυασμό με το σχήμα της σέλας, εξασφαλίζουν πολύ άνετη οδήγηση ακόμη και για πολλή ώρα. Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί το ίδιο έχοντας άπλετο περιμετρικό χώρο στην διάθεση του και μια βολική χειρολαβή πίσω.

H θέση οδήγησης είναι αρκετά ευρύχωρη και θα εξυπηρετήσει πολλούς σωματότυπους. Το τιμόνι είναι όσο φαρδύ χρειάζεται και τοποθετημένο σχετικά χαμηλά: τα χέρια του αναβάτη το κρατούν σε ελαφρώς ανοιχτότερη θέση από την ορθή γωνία. Η μεγάλη ποδιά όχι απλά προσφέρει άπλετο χώρο για τα πόδια του αναβάτη, αλλά και για αντικείμενα που θα θελήσει να μεταφέρει εκεί. Επιπρόσθετα, το εμπρός ντουλαπάκι προσφέρει έναν βασικό χώρο για μικροαντικείμενα και έχει παροχή ρεύματος USB, ενώ κλειδώνει μαζί με το scooter και ανοίγει με το πάτημα του κεντρικού διακόπτη. Κάτω από την σέλα βρίσκεται ο βασικός χώρος αποθήκευσης της Vespa. Θα θέλαμε να μπορεί να χωρέσει έστω ένα full-face κράνος, είναι η αλήθεια, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει. Ωστόσο, δύο jet κράνη (τύπου Vespa Visor 3.0) ή, εναλλακτικά, ένα jet κράνος μαζί με άλλα αντικείμενα του αναβάτη, φιλοξενούνται κανονικά.

Στους διακόπτες και στα χειριστήρια, η εικόνα είναι γνώριμη, ο νεωτερισμός όμως έρχεται στον πίνακα ή μάλλον την… οθόνη οργάνων, που η έκδοση Supertech φέρει. Πρόκειται για μία οθόνη 4,3 ιντσών τύπου TFT, η οποία απεικονίζει το ταχύμετρο (κεντρικά) και διάφορες ενδείξεις όπως τάση μπαταρίας, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρολόι, ένδειξη κατανάλωσης και άλλες. Η Supertech φέρει όμως και σύστημα διασύνδεσης με Smartphone με την πλατφόρμα Vespa MIA και τότε, η οθόνη απεικονίζει ζωντανά ειδοποιήσεις για κλήσεις-μηνύματα, μουσική αλλά και πλοήγηση! Τα ρετρό scooters συναντούν την σημερινή e-εποχή και αυτό είναι πλέον έκδηλο. Εμείς, θα θέλαμε να υπήρχε δυνατότητα παραμετροποίησης των ενδείξεων (ποιες ή/και που θα ήθελε να τις βλέπει ο αναβάτης, για παράδειγμα), χωρίς η έλλειψη αυτή να κρίνεται σοβαρή για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού ούτως η άλλως η οθόνη είναι μεγάλο plus για την Supertech.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις