• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γάντι ταιριάζει ο καινούργιος HPE των 300 κυβικών με το GTS 300, εκπλήσσοντας με την λειτουργία του και χωρίς να ζητά πολλή βενζίνη.

    Κινητήρας

     

    Ο 300 HPE-high performance engine, δηλαδή κατά λέξη «κινητήρας υψηλής απόδοσης» αποτελεί την τελευταία εξέλιξη στα μοτέρ Vespa. Με ισχύ 23,8 ίππων και 2,7 kgm ροπής, πρόκειται για τον ισχυρότερο κινητήρα στην ιστορία του Ιταλικού scooter και για να το πετύχουν αυτό, οι μηχανικοί της Piaggio έκαναν πολλή δουλειά. Η κεφαλή είναι πλήρως ανασχεδιασμένη, με μεγαλύτερους αυλούς και βαλβίδες. Το έμβολο έχει νέο σχήμα, για ακόμα πιο αποδοτική καύση στον θάλαμο, ενώ ολοκαίνουργιο είναι το σύστημα κίνησης των 4 βαλβίδων. Ο χρονισμός και το βύθισμα των βαλβίδων αναθεωρήθηκαν, ενώ το μπεκ ψεκασμού καυσίμου και το μπουζί ιριδίου αποτελούν 2 ακόμα σημαντικές αλλαγές. Με όλα αυτά, ο HPE κινητήρας είναι ήδη συμβατός, με τις πολύ αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και θορύβου Euro5. Επιπλέον, η μετάδοση CVT άλλαξε σε μεγάλο βαθμό, με νέο πιο ανθεκτικό ιμάντα και νέα υλικά στα εξαρτήματα για την μείωση του θορύβου, ενώ η καμπάνα του συμπλέκτη είναι νέα και πιο ανθεκτική. Στην πράξη, ο κινητήρας μπορεί να προσφέρει ικανές επιδόσεις (ενδεικτικά, 0-80 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, ρεπρίζ 40-80 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα), ενώ όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, διακρίνεται για την απόκριση στο γκάζι και την ομαλότητα λειτουργίας του. Παράλληλα, δεν ζητά πολύ καύσιμο, καθώς η μέση κατανάλωση των 3,7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα είναι μια πολύ καλή επίδοση, για τα δεδομένα των scooters των 300 κυβικών.


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις