Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc
  • Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc

Νέο Retro Café Racer από την Honda στα 150cc

Πιθανότατα να έρθει μέσα στο 2025
Σε τρεις εκδόσεις θα βγαίνει το νέο CGX 150
Με μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα απόδοσης 12 ίππων
Στα 128 κιλά μόλις το ελαφρύ ρετρό μοντέλο

HONDA: Offers με όφελος 1.240ε!

Οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου εμφανίστηκαν στα μέσα του Αυγούστου. Ο ρετρό σχεδιασμός του CGX 150 της Honda αναβιώνει εκείνον του θρυλικού Honda CB 750 και του CB 350, ενώ θα κυκλοφορήσει όπως φαίνεται σε τρεις εκδόσεις. Σύμφωνα με μαρτυρίες η επίσημη παρουσίαση του Honda CGX 150 θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2024 και θα κυκλοφορήσει μέσα στην άνοιξη του 2025 το αργότερο. Η Wuyang-Honda, θυγατρική της Honda έχει ιδρυθεί από το 1992 και το εργοστάσιο της έχει παράξει μέχρι σήμερα τουλάχιστον 20 εκατομμύρια δίκυκλα.
 
Το νέο μοντέλο θα εφοδιάζεται με έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 149cc και θα βασίζεται στο κλασικό Wuyang Honda CG 125. Η απόδοσή του θα φτάνει τα 12 άλογα, τα οποία θα το ωθούν στην τελική των 100χλμ/ω περίπου. Με παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά και κινητήρα στα 125cc μπορεί επίσης να ακολουθήσει και ένα CGX 125. Στα μόλις 128 κιλά αναφέρεται το βάρος της CGX 150 και αποτελεί μία πολύ φιλική προς νέους αναβάτες μοτοσυκλέτα χάρη στο χαμηλό της βάρος. Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι ατσάλινα σωληνωτά στο πίσω μέρος βρίσκουμε διπλά αμορτισέρ και ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, ενώ στο σύστημα πέδησης συναντάμε δισκόφρενα εμπρός και πίσω με το μπροστινό να αποκτά και μονάδα ABS. Οι ακτινωτοί τροχοί 17 ιντσών έχουν λεπτά ελαστικά με διαστάσεις 90/90 εμπρός και 110/80 πίσω, είναι μάλιστα tubeless, ενώ οι καθρέπτες βρίσκονται στο τέλος των χειρολαβών. Ο χρωματισμός του αποτελείται από λευκό, κόκκινο και μπλε χρώμα, με το κόκκινο να κάνει την εμφάνισή του και στο πλαίσιο.

Η Wuyang-Honda εξοπλίζει το CGX 150 με αρκετά χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι όπως αρμόζει σε ένα τέτοιο ρετρό μοντέλο. Στα γνήσια αξεσουάρ περιλαμβάνονται μαλακές πλαϊνές βαλίτσες, ένας ανεμοθώρακας και μονόσελο με «φούσκωμα» στο πίσω μέρος εκεί που βρίσκεται η θέση του συνεπιβάτη. Θα έρθει στην αγορά μέσα στο 2025 και πολύ πιθανό είναι να δούμε και ένα μοντέλο στα 125cc κατάλληλο για την Α1 κατηγορία το οποίο θα έρθει και στην Ευρώπη.