Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η εργονομία του 790 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια άμεσα οικεία θέση, είτε αυτός οδηγεί στην άσφαλτο είτε στο χώμα. Ο κορμός βρίσκεται σε όρθια ξεκούραστη στάση και το ρεζερβουάρ δημιουργεί μεγάλες εσοχές για τα γόνατα. Τα φαρδιά μαρσπιέ με τα αφαιρούμενα λαστιχένια παρεμβύσματα βάζουν τα πόδια σε φυσιολογικές γωνίες, ενώ σε συνδυασμό με το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, μετατρέπουν σε εύκολη διαδικασία ακόμα και την όρθια οδήγηση εκτός δρόμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η σέλα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, 840 και 860 χιλιοστά από το έδαφος, για καλύτερη εξατομίκευση στις ανάγκες του αναβάτη. Με δύο ξεχωριστά επίπεδα, προσφέρει επαρκή χώρο για οδηγό και συνεπιβάτη αλλά το αφρώδες της έχει μέτρια αίσθηση, χωρίς ωστόσο να προκαλεί προβλήματα στην πολύωρη χρήση.

Οι χειρολαβές του συνεπιβάτη είναι ενσωματωμένες στη σχάρα της ουράς συνδυάζοντας πρακτικότητα και ουσία. Η ζελατίνα μπορεί να μην ρυθμίζεται αλλά έχει μεγαλώσει σε πλάτος και ύψος, προσφέροντας επαρκή προστασία από τον αέρα ακόμα και σε μεγαλόσωμους αναβάτες. Η TFT οθόνη των 5 ιντσών φέρει ανανεωμένο περιβάλλον χρήσης για ευκολότερη πλοήγηση στο μενού και  ελέγχου  της πλατφόρμας συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, μέσω της εφαρμογής KTM Connect.

Η διαχείριση των ρυθμίσεων και η πλοήγηση στο μενού επιλογών, γίνεται από τους διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού κατά την οδήγηση.
 

Σελίδα 1KTM 790 Adventure - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Επιδόσεις

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ