LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών

(17/12/2025)
H Adventure κατηγορία ανθίζει συνεχώς σε όλο το φάσμα των κυβικών, αφού τόσο οι μεγάλοι κατασκευαστές όσο και οι μικρότεροι -ασιατικής κυρίως προέλευσης, διευρύνουν συνεχώς τις επιλογές που προσφέρουν

H Adventure κατηγορία ανθίζει συνεχώς σε όλο το φάσμα των κυβικών, αφού τόσο οι μεγάλοι κατασκευαστές όσο και οι μικρότεροι -ασιατικής κυρίως προέλευσης, διευρύνουν συνεχώς τις επιλογές που προσφέρουν, ακολουθώντας τη μαζική στροφή στην εκδρομική πλευρά της μοτοσυκλέτας.

Πρώτο στην κατάταξη με χαμηλότερη τιμή το Kove στις 8.693 ευρώ.
Δυο μοντέλα της Voge, DS800X RALLY και DS900X έχουν την ισχυρότερη απόδοση στους 95.2 ίππους.
Δυνατότερο φρενάρισμα για το 790 Adventure, το μόνο κάτω από 40m.
Χαμηλότερη κατανάλωση για το CFMOTO με 4.8 λίτρα.

mototriti Team

VOGE: SR16 & SR1 με δώρο TOP CASE!

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Πρώτο στην κατάταξη με χαμηλότερη τιμή το Kove στις 8.693 ευρώ.

H Adventure κατηγορία ανθίζει συνεχώς σε όλο το φάσμα των κυβικών, αφού τόσο οι μεγάλοι κατασκευαστές όσο και οι μικρότεροι -ασιατικής κυρίως προέλευσης, διευρύνουν συνεχώς τις επιλογές που προσφέρουν, ακολουθώντας τη μαζική στροφή στην εκδρομική πλευρά της μοτοσυκλέτας. Η είσοδος εταιριών από την Κίνα έχει δώσει μια νέα διάσταση στην αγορά, αφού προκειμένου να ανταγωνιστούν τους εδραιωμένους για χρόνια κατασκευαστές, προσφέρουν ολοκληρωμένα πακέτα σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές. Σε αυτό το συγκριτικό, έχουμε επιλέξει τις πιο προσιτές Adventure μοτοσυκλέτες στη μεσαία κατηγορία κυβικών, με χωμάτινο προσανατολισμό αφού μπροτά έχουμε τροχό 21 ιντσών. Η πρώτη θέση στην κατάταξη ανήκει στο Kove 800X PRO, με τιμή πώλησης στις 8.695 ευρώ. Με μικρή διαφορά ακουλουθεί το Voge DS800X Rally στις 8.995, ενώ στις 9.690 ευρώ θα βρούμε το CFMOTO 800 MTX. Πραγματοποιώντας ένα μικρό άλμα, θα πάμε στις 10.495 ευρώ για το Voge DS900X, ενώ το ακριβότερο της λίστας είναι το ΚΤΜ 790 Adventure με τιμή στις 10.990 ευρώ.

Τα δυο μοντέλα της Voge, DS800X RALLY και DS900X έχουν την ισχυρότερη απόδοση στους 95.2 ίππους.

Μάρκα Τιμή Ισχύς Hp / Στροφές Διάσταση τροχών εμπρός 100 - 0 Km/h (Μέτρα) Μέση Κατανάλωση
KOVE 800X PRO 8.695 95 21 43,6 5.5
VOGE DS800X Rally 8.995 95,2 21 42,9 5,8
CFMOTO 800 MTX 9.690 95 21 42,9 4,8
VOGE DS 900X 10.495 95,2 21 43,2 5,8
KTM 790 ADVENTURE 10.990 95 21 39,7 5,5
 

Πλέον βέβαια  δε μιλάμε για ένα τόσο καινούριο φαινόμενο, μιας και πολλοί μοτοσυκλετιστές έχουν ήδη δείξει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση τους σε τέτοιες μοτοσυκλέτες, όπως και οι ίδιες οι εταιρίες έχουν αποδείξει πως δικαίως διεκδικούν μερίδιο αγοράς στα επίπεδα των μεγάλων κατασκευαστών. Τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και οι επιδόσεις των κινητήρων έχουν καταφέρει να πείσουν πολλούς αναβάτες να αλλάξουν την δεδομένη άποψη που υπήρχε εδώ και χρόνια για τα «κινέζικα». Η ιπποδύναμη είναι λοιπόν ένα πεδίο όπου οι εταιρίες κοντράρονται «στα ίσια», και στη συγκεκριμένη λίστα η κορυφή ανήκει σε δυο μοντέλα της Voge, το DS 800X Rally και το DS 900X, με απόδοση στους 95,2 ίππους. Με ανεπαίσθητη διαφορά ωστόσο, ακολουθούν οι υπόλοιποι ανταγωνιστές στη λίστα, αφού Kove 800X Pro, CFMOTO 800 MTX και KTM 790 Adventure, έχουν κοινή μέτρηση στους 95 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Δυνατότερο φρενάρισμα για το 790 Adventure, το μόνο κάτω από 40m.

Πέρα από την επίδοση των κινητήρων, σημαντικό πεδίο ανταγωνισμού είναι σαφώς και τα περιφερειακά εξαρτήματα που εξοπλίζουν κάθε μοτοσυκλέτα. Σε αυτή την ενότητα δε θα αναφερθούμε σε όλα, αλλά θα ρίξουμε μια πιο στοχευμένη ματιά στο κομμάτι της ασφάλειας, και συγκεκριμένα στις επιδόσεις των συστημάτων πέδησης που μετρήσαμε για  το συγκριτικό μας. Το δυνατότερο «δάγκωμα» ανήκει στο 790 Adventure, με ακινητοποίηση στα 39,7 μέτρα, το μόνο στη λίστα μας κάτω από τα 40. Στα 42,9 μέτρα θα σταματήσουν μαζί Voge DS800X RALLY και CFMOTO 800MTX. Με μικρή διαφορά στα 43,2  έρχεται το Voge DS 900X  και τέλος το Kove 800X Pro στα 43,6 μέτρα. 

Χαμηλότερη κατανάλωση για το CFMOTO με 4.8 λίτρα.

Ανεβαίνοντας επάνω στη μοτοσυκλέτα μπορεί να έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη και πολύωρη διαδρομή ή μια σύντομη αλλά δυναμική βόλτα σε ένα κοντινό βουνό, μιας και οι μοτοσυκλέτες στο συγκεκριμένο συγκριτικό μπορούν να αποδώσουν άψογα και στις δυο αυτές περιπτώσεις. Το μόνο σίγουρο για κάθε σενάριο είναι πως θα χρειαστεί να περάσουμε για μια χαιρετούρα και ένα γέμισμα από το βενζινάδικο. Τι θα γράψουν όμως οι οθόνες μετά το τέλος της βόλτας σχετικά με την κατανάλωση; Σύμφωνα με τις μετρήσεις, η οθόνη του CFMOTO θα γράψει τη χαμηλότερη κατανάλωση στα 4.8 λίτρα, η μόνη μέτρηση που παρέμεινε κάτω από τα πέντε. Kove 800X PRO και KTM Adventure 790 θα σημειώσουν 5,5 ενώ Voge DS800X Rally και  DS 900X έχουν και αυτά κοινή μέτρηση στα 5,8 λίτρα.