Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η ΚΤΜ κατάφερε να λύσει την εξίσωση στην οποία καλούνται να δώσουν απάντηση οι περισσότερες εταιρείες, κατασκευάζοντας μια ικανότατη μοτοσυκλέτα πολλαπλών χρήσεων. Οι Αυστριακοί έδωσαν και πάλι πνοή στο μεσαίο μοντέλο, με στόχο να χτυπήσουν τιμολογιακά τον ανταγωνισμό προσφέροντας παράλληλα τη ready to race εμπειρία της πορτοκαλί εταιρείας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το νέο 790 καταφέρνει περίφημα να ανταποκριθεί σε ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων με τις 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις κινητήρα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να διαμορφώνουν τον χαρακτήρα του ανάλογα. Όταν ο αναβάτης του το χρησιμοποιεί για καθημερινή χρήση, θα κινηθεί με άνεση ακόμα και σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής. Ο κινητήρας δουλεύει «ζάχαρη» με γλυκιά απόδοση στα χαμηλά και σε συνδυασμό με τον ελαφρύ συμπλέκτη κάνουν παιχνίδι την κίνηση στην πόλη, ενώ το χαμηλό συνολικό βάρος και το κοφτερό τιμόνι επιτρέπουν στον αναβάτη άμεσους ελιγμούς χωρίς να δυσκολευτεί.

Η ομαλή λειτουργία στα χαμηλομεσαία εναλλάσσεται με τη μεστή απόδοση όταν ο κινητήρας δουλεύει κοντά στα κόκκινα, αναγκάζοντας το 790 να επιταχύνει δυνατά μέσα στην πόλη αλλά και έξω από αυτή. Σύμφωνα με τις μετρήσεις, ολοκληρώνει το 0-100 σε 4,2 δευτερόλεπτα ενώ χρειάζεται μόλις 4,8 δευτερόλεπτα για το 60-120χλμ./ώρα. Στον  αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ώρα. Αν επιμείνεις, θα δεις το κοντέρ να ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα αλλά όπως είναι φυσικό θα νιώσεις και περισσότερο τους κραδασμούς από τον δικύλινδρο κινητήρα. Σε αυτές τις συνθήκες η μεγαλύτερη ζελατίνα και τα επανασχεδιασμένα πλαστικά προσφέρουν καλύτερη ανεμοκάλυψη και κατΆεπέκταση μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια.

Το σωστό ζύγισμα και το χαμηλό βάρος αποτελούν σοβαρά πλεονεκτήματα που βοηθούν ακόμα και τους λιγότερο μυημένους να περάσουν χωρίς δράματα από χωμάτινες διαδρομές. Εκτός ασφάλτου, το 790 νιώθει σαν το σπίτι του, με πέτρες νεροφαγώματα και λοφίσκους να στοιχειοθετούν το αγαπημένο πεδίο δράσης του, ενώ οι 95 ίπποι φτάνουν και περισσεύουν για πιο ζωηρές καταστάσεις.

Οι αναρτήσεις δεν δέχονται ρυθμίσεις -εκτός από την προφόρτιση στον πίσω τροχό-, όμως προσφέρουν την απαιτούμενη πληροφόρηση και έχουν το ιδανικό setup για να ανταποκρίνονται σε κάθε περίσταση και να ισορροπούν μεταξύ άνεσης και απόδοσης. Μπορείς να κυνηγήσεις γρήγορες διαδρομές στην άσφαλτο και ταυτόχρονα με την ίδια ευκολία να γεμίζεις λάσπη  τους τροχούς και τα πλαστικά του 790.

Παρά τον μπροστινό τροχό των 21 ιντσών,  θα στρίψει με ακρίβεια και θα παραμείνει ουδέτερο κρατώντας εύκολα την τροχιά του στο εσωτερικό της στροφής, ενώ στο χώμα μόνο σε μεγάλα άλματα θα νιώσεις τις αναρτήσεις να «τελειώνουν». Κανένα παράπονο από το σύστημα πέδησης το οποίο χαρακτηρίζεται από δύναμη, προοδευτική λειτουργία και αποτελεσματικότητα στη συνεχόμενη πίεση. Κάτι που επιβεβαιώνεται και από την πολύ καλή επίδοση των 39,7 μέτρων στη μέτρηση 100-0 χλμ./ώρα.
 

Σελίδα 1KTM 790 Adventure - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Επιδόσεις

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ