Δεν θα πει όχι σε πιο σβέλτη οδήγηση το NC 750 X, υποστηρίζοντας με αξιώσεις και αυτή την χρήση.

    Οδηγώντας

    To NC-Χ έχει έξυπνα τοποθετημένο τα βάρος του χαμηλά και αυτή είναι η αίσθηση που εισπράττει κάποιος οδηγώντας το. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα 230 κιλά της μοτοσικλέτας, που δεν τα λες και λίγα, να μην δυσκολεύουν την ζωή του αναβάτη και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία για ένα μοντέλο με αστικό – εκτός των άλλων προσανατολισμό. 

    Στην πόλη λοιπόν, το NC 750 X θα κινηθεί με μεγάλη άνεση, βγάζοντας ασπροπρόσωπο τον αναβάτη του ακόμα και όταν η κίνηση πυκνώσει αρκετά. Το «D» είναι η πιο κατάλληλη επιλογή στο DCT, προσδίδοντας χαρακτηριστικά ομαλής ροής ανάμεσα στην κίνηση, ενώ το καλό ζύγισμα της μοτοσικλέτας επιτρέπει να κινείται κανείς με πολύ λίγα χιλιόμετρα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. 

    Μόλις η κίνηση αραιώσει, ο οδηγός έχει πολλές επιλογές στην διάθεση του… είτε γυρνά το DCT στο χειροκίνητο αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο των αλλαγών στο κιβώτιο, είτε το αφήνει στο D και επεμβαίνει ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας σχέση όποτε το κρίνει σκόπιμο (υπάρχει αυτή η δυμνατότητα), είτε το γυρνάει σε ένα εκ των τριών mode «S», για δυναμική συμπεριφορά. Το «S3» είναι το πιο sport mode και αυτό που αποτέλεσε την προσωπική μας επιλογή συνολικά στην διάρκεια της δοκιμής. Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται στο σημείο που θα τις πραγματοποιούσαμε και εμείς σε συνθήκες σβέλτης - γρήγορης οδήγησης, ενώ πάντα υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις “manual override” - αν δεν… «συμφωνείς» με την απόφαση του DCT, μέσω των χειριστηρίων + και -. Σε αυτές τις συνθήκες το NC 750 X ανταποκρίνεται πολύ καλά, διατηρώντας την στιβαρή και δεμένη αίσθηση του όσο και αν το πιέζεις. 

    Πολύ καλές οι εντυπώσεις και από το νέο SDBV πιρούνι, που προσαρμοζόταν σε όλες τις συνθήκες άψογα και «αναλογικά», όντας μαλακό και δεκτικό στο αρχικό τμήμα της διαδρομής του και πιο σκληρό προς το τέρμα του. Σε ό,τι αφορά στα φρένα, αυτά εκπληρώνουν τον σκοπό τους στο ακέραιο, θα θέλαμε όμως έναν δεύτερο δίσκο μπροστά καθότι το «περισσότερο» σε ισχύ πέδησης, δεν έβλαψε κανέναν, πόσο μάλλον όταν αυτό συνοδεύεται από την πολύ καλή αίσθηση που ήδη έχει το «X». Στις πιο μακρινές εξορμήσεις, για μια ακόμη φορά η μοτοσικλέτα προσαρμόζεται με χαρακτηριστική ευκολία. 

    Ικανή να διατηρεί ταχύτητες της τάξεως των 150 χλμ. / ώρα επί μακρόν και με αποθέματα ισχύος για προσπεράσεις, βάζει και τον «τουρισμό» στην λίστα των δυνατοτήτων της. 

    Η άνεση και η κάλυψη από τον αέρα δεν πλησιάζει τα επίπεδα των μεγάλων σε όγκο on-off της ίδιας τάξης κυβισμού αλλά σε καμία περίπτωση δεν «απαγορεύει» αυτή την χρήση. Με μια μέση κατανάλωση της τάξεως των 4,3 λίτρων στα 100 χλμ. (που μπορεί να πέσει και άλλο στο ταξίδι) το NC 750 X με το ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων θα «βγάλει» 300+ χιλιόμετρα με άνεση, πριν χρειαστείτε ανεφοδιασμό, απόσταση στην οποία όμως θα χρειαστεί μια στάση για «ξεμούδιασμα». 

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!